Inlägg från: Anonym (ecstasy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ecstasy)

Min dotter knarkar!!!

Det kanske inte är relevant, men ville bara påpeka att pillrena din dotter förmodligen är ecstasy, och heter DMX, inte DXM. Tabletterna är vanligen rosa eller vita. Jag blir så trött på många här på fl som vilt chansar och inte har någon koll alls.

• Anonym (ecstasy)
    yousef skrev 2008-03-12 17:55:46 följande:
    Kul att du också är less på folk utan koll, men det heter DXM (dextrometorfan). DMX har jag bara hört som missuppfattning av DXM, och så är det en rappare.Med ecstacy brukar man vanligtvis mena MDMA (3,4-metylendioxymetamfetamin) och möjligen ett par likartade ämnen. DXM och MDMA har väldigt olika effekter/biverkningar och bör inte buntas ihop under ett och samma begrepp.Anonym (ecstasy) skrev 2008-03-12 16:12:36 följande:
    Eftersom jag tagit drogen vid ett 10-tal tillfällen för ett par år sedan så vet jag nog vad jag pratar om. Det är möjligt att det finns ett pulver som heter DXM, men dom rosa tabletterna TS pratar om heter DMX och ÄR ecstasy.
  • Anonym (ecstasy)

Sedan vill jag inte påstå att tråden hamnar off topic, då det kan vara ganska relevant för TS att veta VILKEN drog hennes dotter tagigt.

Svar på tråden Min dotter knarkar!!!