Inlägg från: Anonym (Pia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pia)

Min dotter knarkar!!!

DMX värsta sortens skit drog. Jag vet vad jag pratar om jag har varit i samma situation som du är nu.Vad du kan göra??!! Du ska STOPPA henne genast så du ej förlorar henne för evigt i drogträsket. Ta hjälp av alla i din närhet. Ta av henne mobilen och stäng av datorn så hon ej kan sitta på flashback tex, kolla vem hon umgås med dom är garanterat fler. Hade min dotter varit 13 så hade jag låst in henne och tvingat henne att bli fri från skiten, att hon beter sig som hon nu gör det beror på drogerna hon stoppar i sig. Kan låta väldigt hårt och hemskt men man har inget val antingen så får man ha en knarkarunge som man ej känner igen, ej har nåt gemensamt med och ständigt får oroa sig för till den milda grad att man själv blir sjuk, det barn man en gång hade finns ju ej mer eller så får man ta en chansning och göra lite drastiska saker (vad har man att förlora)?

• Anonym (Pia)

Av sin pappa !!!??? om han använder DXM så ta henne därifrån på en gång om du kan. Ring soc i morgon det första du gör....(rädda det som räddas kan)strunta i hur er relation ser ut idag, nu gäller det hennes liv och framtid. Hon kommer såsmåningom att förstå varför du handlat som du gjort. Lycka till
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2008-02-17 13:37:03 följande:

Fick precis reda på att tabletterna hade hon snott av sin pappa!!!Hon är utom kontroll därför bor hon inte hos mig. Och han klarar inte heller av henne, inte sig själv heller om han som vuxen går på droger...
  • Anonym (Pia)

DXM= Vanligt vis en rosa tablett men som TYVÄRR nu också finns i pulverform och är väldigt svårdoserat. En skrev tidigare om ett dödsfall orsakat av DXM och sannolikheten att det skulle vara DXM pulver inblandat är stor. En farlig drog som många får som sin "älskling".

• Anonym (Pia)
    Svar på #57
    Du är mamma och dessutom en klok sådan. Tvivla aldrig på att du gjort rätt för det har du gjort, du har tagit itu med problemet. Låt henne vara arg, hon vet ej sitt bästa. Nu får vi hoppas att allt går bra för henne och för dig också, att hamna i en situation där ens barn börjar droga är långt ifrån lätt (jag vet)
    det är många ggr svårt att få den hjälp och stöd man behöver i denna situation, och många ggr tas det felaktiga beslut.
    Kämpa på för ditt barn och av min får du många styrke kramar.
Svar på tråden Min dotter knarkar!!!