Inlägg från: Anonym (ylva) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ylva)

Min dotter knarkar!!!

dxm fanns som rosa piller förut. det är den nya formen som är pulver, så det är nog dxm pillrena.

Och någon sa att det inte är så behagligt- vilket är mycket induviduellt. vissa blir tokfrälsta medans andra tycker att dom är vidriga. hade hon ett behagligt "förstarus" så är det ju tyvärr ganska troligt att hon testat dom igen.

kan inte säga så mycket mer än att försöka skicka en stöttande kram och iaf. försöka berätta det jag vet om dxm. ja. jag har testat dessa själv en gång i tiden.

Stå på dig!

• Anonym (ylva)

Nu vet vi ju inte om det var dxm eller dmx- och ja- det är av ganska stor vikt.

dxm= fanns som rosa piller. cirkulerar väl fortfarande omkring en del men nu är det mest pulvret som säljs och cirkulerar.
    dmx= rosa piller? vet inte, men hursomhelst så är det E i sådanna fall.

Har inte testat DMX, så jag vet inte hur den påverkar.
    DXM KAN vara dödligt. Man KAN ha ett enzymfel i kroppen som gör detta dödligt. Det kan man inte veta förren man har provat. Det är dock inget det hymlas om. Men har man INTE det felet så är det inte dödligt av en tablett

Pulvret är dock oerhört svårdoserat och ingenting jag skulle våga mig på- men nu var det ju piller det var frågan om och inte pulverformen. Och somsagt- vi vet ju inte om det var dxm eller dmx.

• Anonym (ylva)

Jag kom på en sak. Om man har tagit ecstasy så är det ju vanligare att säga att man tagit E utan att säga VILKEN e. Det får man ju oftast fråga för att få reda på.

• Anonym (ylva)

Som sagt, folk som dött nyligen har antagligen fått skit-dxm:et från SD. Det är inte riktigt någon som vet vad det egentligen innehåller, men det är inte dxm iaf.

Svar på tråden Min dotter knarkar!!!