• Anonym (småland)

Gillar små bröst?

Jag gillar små bröst med härliga bröstvårtor! Många tjejer tror nog att killar bara gillar stora bröst. Vad har ni för erfarenhet av detta?

• Svar på tråden Gillar små bröst?
  • Anonym (tjej)

jag är visserligen tjej, men jag tänder mest på små bröst. hur man drar händerna på dom och känner att det är mjukt, och så bröstvårtorna.. det är så sexigt!!

stora bröst är väl också ok men "i vägen", förstår du hur jag menar?

• sambo i sumpan
    Svar på #1
    Båda två har ju sin tjusning....
  • Anonym (småland)
    Svar på #2

sambo i sumpan skrev 2008-02-19 12:33:05 följande:
    Svar på #1Båda två har ju sin tjusning....
    Alla bröst är ju goa, men jag tänkte mest på att tjejer verkar tro att killar bara gillar stora bröst. Små fasta bröst med sexiga bröstvårtor är det jag tänder på mest.
  • sambo i sumpan

Anonym (småland) skrev 2008-02-19 12:52:14 följande:

Svar på #2sambo i sumpan skrev 2008-02-19 12:33:05 följande:
    Alla bröst är ju goa, men jag tänkte mest på att tjejer verkar tro att killar bara gillar stora bröst. Små fasta bröst med sexiga bröstvårtor är det jag tänder på mest.
    jaa ok...jag tror de flesta vill ha nåt mitt i mellan
  • Fotograf08

Jag tycker det är lite finare med små bröst än stora.
    Men det är ju personligheten och utstrålningen som e avgörande om man tänder på någon.
    Men små "sportiga" bröst e verkligen sexigt =)

Tjejer, hur vill ni att killen pung skall vara? Tight eller stor å "slapp"?

• Anonym
    Fotograf08 skrev 2008-02-19 15:02:23 följande:
    Jag tycker det är lite finare med små bröst än stora.Men det är ju personligheten och utstrålningen som e avgörande om man tänder på någon.Men små "sportiga" bröst e verkligen sexigt =)Tjejer, hur vill ni att killen pung skall vara? Tight eller stor å "slapp"?
    HAhahahaaha, min sambo har en enorm pung! Riktigt jävla stor, både stora kulor och mycket skinn och det går väl det med...
    Lite trist bara när man ger oralsex för det är svårt att komma åt hela pungen
  • Anonym (nöjd)

Min sambo är nöjd med mina bröst och jag har A- eller B-kupa så dem är inte stora.
    Och hans pung är precis lagom - inte för stor och inte för hängig heller =)

• Anonym

Små bröst med sexiga/härliga bröstvårtor....hur är sexiga/härliga bröstvårtor? Finns dom bara på små fasta bröst?

• Anonym (tjej)
    sambo i sumpan skrev 2008-02-19 12:54:06 följande:
    Anonym (småland) skrev 2008-02-19 12:52:14 följande:jaa ok...jag tror de flesta vill ha nåt mitt i mellan
    Det tror inte jag. Jag tror de flesta vill ha de bröst de får allvarligt talat.
  • Anonym

Jag har alltid fått komplimanger för att jag har ganska stora och ändå så fasta bröst, men ändå föll jag för en kille som tänder på rumpor och inte bryr sig om bröst alls egentligen. Men han älskar ju mina bröst ändå^^

Svar på tråden Gillar små bröst?