• Anonym (småland)

Gillar små bröst?

Jag gillar små bröst med härliga bröstvårtor! Många tjejer tror nog att killar bara gillar stora bröst. Vad har ni för erfarenhet av detta?

• Svar på tråden Gillar små bröst?
  • Anonym (nyfiken)

har 75c med jätte stor bröstvårtan, men min man tycker att bröstvårtan är för stor. men jag är nöjed med de bara måste köper lite tjockare bh anars ser de tydligt o jag skäms.

• MirjaochJolinesMamma

Har 75B, chocklad bruna välformade bröst. Är lika tighta som när jag var 18, trots 2 ammande barn! Små vårtor o vårtgårdar som styvnar gott vid beröring...

• adrenalin
    MirjaochJolinesMamma skrev 2008-02-20 20:19:15 följande:
    Har 75B, chocklad bruna välformade bröst. Är lika tighta som när jag var 18, trots 2 ammande barn! Små vårtor o vårtgårdar som styvnar gott vid beröring...
    fortsätt
    burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Anonym (småland)

Anonym (nyfiken) skrev 2008-02-20 15:04:44 följande:

Anonym(smålan) vilken tycker du är sexiga/härliga bröstvårtor.
    Jag gillar stora vårtgårdar med styva bröstvårtor. Dock är ju små styva vårtor också väldigt sexigt! Jag gillar nog alla när jag får tänka efter lite!!
  • Anonym (sanningen)

Jag gillar BRÖST kort och gott. A,B,C spelar ingen roll om dom bara sitter på någon jag gillar. Om dom hänger lite spelar ingen roll heller av samma anledning. Jättebröst är lite avtändande däremot.

• MirjaochJolinesMamma
    adrenalin skrev 2008-02-20 22:10:54 följande:
    fortsätt
    Hihi....inte här väl? Då blir jag väl spärrad för gott....;)
  • cruZZe

Jag gillar alla sorts bröst. Men får man välja mellan jättemeloner och små bröst föredrar jag de små.

• LivingEasy

Anonym (liten) skrev 2008-02-20 15:45:32 följande:

Vad skönt att höra.. Jag som inte alls tycker om mina små bröst..
    Med en kille som tycker som jag och ger dina fina tuttar den uppmärksamhet de förtjänar så kommer du säkert gilla dem.
    Jag trodde inte jag hade mer än medelstor balle tills jag fick höra av flera att den allt va större än medel...
  • pluppfamiljen

Jag älskar killar med muskler överallt och långhåriga får de gärna vara. men min man är tunn som ett snöre och flintskallig jag älskar honom ändå. Massor. Tror det är lika dant med små eller stora bröst personligen så är alla bröst vackra i mina ögon. Men jag föredrar små

• k girl

Trist att sådana här frågor alltid ska göras till motsättningar. Jag har själv stora och än så länge fasta bröst, 80 D vilket ser helt proportionerligt ut till min kropp. Än har jag inte varit med om att killen jag är med inte har blivit alldeles till sig över dem och kan ligga och leka med dem i en halv evighet (enda undantaget: min exmake som var en rumpkille).

Å andra sidan tror jag att samma killar lika gärna kan gå i taket över ett par små bröst. Bröst är ju roliga, hur de än ser ut!

• Anonym (dubbel D)

hur stora är för stort då??

• Anonym

Det här va en konstig diskussion, alla gillar olika saker, lika många männsikor... lika många smaker... hur kan man ha så mycket att prata om gällande tuttutseender... gilla dom eller gör inte det. kul att det finns olika smaker, eftersom det inte finns ett par tuttar som ser likadana ut!

• LivingEasy
    k girl skrev 2008-02-22 08:37:42 följande:
    Trist att sådana här frågor alltid ska göras till motsättningar. Jag har själv stora och än så länge fasta bröst, 80 D vilket ser helt proportionerligt ut till min kropp. Än har jag inte varit med om att killen jag är med inte har blivit alldeles till sig över dem och kan ligga och leka med dem i en halv evighet (enda undantaget: min exmake som var en rumpkille).Å andra sidan tror jag att samma killar lika gärna kan gå i taket över ett par små bröst. Bröst är ju roliga, hur de än ser ut!
    Jag tycker små bröst är fina, sen leker jag ofta med stora brösttjejer. Mest för jag gillat personligheten på dem inte en utseende fråga.
    Men om man kunde Frankenstaina...
  • cruZZe

Beror helt på resten av kroppen och hur de sitter/hänger på personen i fråga. Men modell E på en späd tjej/kvinna är sällan vackert.

Anonym (dubbel D) skrev 2008-02-22 08:40:08 följande:

hur stora är för stort då??
  • k girl

Fredrik72: Frankensteina! Haha.

Ärligt talat tror jag det beror rätt mycket på tjejens kroppform i övrigt. Med min längd och kurviga kroppsbyggnad skulle det bli helt fel med små tuttar. På en liten och smal tjej är det däremot skitfint.

• Anonym (petit)

jag har v ä l d i g t små bröst men har aldrig fått klagomål och har heller aldrig förväntat mig det. det är riktigt riktigt heta, så är det med det!

• LivingEasy
    k girl skrev 2008-02-27 10:47:46 följande:
    Fredrik72: Frankensteina! Haha. Ärligt talat tror jag det beror rätt mycket på tjejens kroppform i övrigt. Med min längd och kurviga kroppsbyggnad skulle det bli helt fel med små tuttar. På en liten och smal tjej är det däremot skitfint.
    Du har helt rätt!
    Du har just rätt tuttstorlek som det ser ut med kläder på.

Jag är smal men ändå verkar det funka att jag är välväxt i kalsongerna.. *skratt*
  • legolas666

spelar ingen roll med storleken på bröst bara dom e härliga att leka med *LER*

Svar på tråden Gillar små bröst?