• Anonym (småland)

Gillar små bröst?

Jag gillar små bröst med härliga bröstvårtor! Många tjejer tror nog att killar bara gillar stora bröst. Vad har ni för erfarenhet av detta?

• Svar på tråden Gillar små bröst?
  • Anonym

Jag har två små fasta liljekullar med lite vårtgård och chokladbruna bröstvårtor. De är fortfarande lika fasta och fina som när jag var 18, trots att de ammat två barn. Männen i mitt liv har alltid varit helnöjda, även de som egentligen gillat stora bröst egentligen. Jag klagar inte

• LivingEasy

*Små bröst är bäst* Sitter där de ska, har fin form.
    Sen är små vårtgårdar nått jag gillar massor, men vårtan får gärna va lite stor när man suger den hård. B75 tycker jag ofta kan va en optimal storlek.

(På resten av tjejen oxå.. hi hi)

• Anonym (tjej)
    LivingEasy skrev 2008-02-20 13:58:32 följande:
    *Små bröst är bäst* Sitter där de ska, har fin form. Sen är små vårtgårdar nått jag gillar massor, men vårtan får gärna va lite stor när man suger den hård. B75 tycker jag ofta kan va en optimal storlek. (På resten av tjejen oxå.. hi hi)
    fast b75 är ju inte särskilt smått
  • AnnaBia

det är så individuellt.
    vissa kvinnor är snyggare med stora å vissa med små.
    själv tycker jag inte det spelar någon roll.
    men hade nog aldrig minskat mina bröst för jag vet inte.. är nog lite tutt fixerad :P
    men alla kvinnor är vackra som de är skapade o borde vara nöjda med hur de ser ut.
    men ibland blir jag lite avis på de som har små bröst :P heheh.. det är så mkt lättare att hitta fina o snygga, billiga bhår.
    själv är det panik varje gång jag ska köpa en .

• Anonym

Tror kanske att det uppskattas att SE på ett par härliga stora tuttar, men små bröst kanske är mer vanligt. Och mkt uppskattat.
    Jag har iallafall fått intrycket av att killar älskar bröst! Oavsett storlek.
    Mina är ganska små och jag har ganska små bröstvårtor. Jag gillar dom och det har alla andra gjort också.

• Anonym (nyfiken)

Anonym(smålan) vilken tycker du är sexiga/härliga bröstvårtor.

• Anonym (Kvinna)

Jag älskar stora bröst.
    Vill förstora mina egna men får ej för sambon.
    Har just nu 85B och tycker det är för litet.

Stora bröst är vackra och jag tycker det ser väldigt sexigt ut :)

• LivingEasy

Anonym (tjej) skrev 2008-02-20 14:03:06 följande:

fast b75 är ju inte särskilt smått
    Beror väl på om tjejen är 170+ då är det ju jättefint.
    har inget emot A70 heller. Tycker det kan va så charmigt med en sådan tjej..
  • Anonym (liten)
    LivingEasy skrev 2008-02-20 15:33:27 följande:
    eror väl på om tjejen är 170+ då är det ju jättefint.har inget emot A70 heller. Tycker det kan va så charmigt med en sådan tjej..
    Vad skönt att höra.. Jag som inte alls tycker om mina små bröst..
  • Anonym (p17)

Jag tycker B är alldelles perfekt =)

Svar på tråden Gillar små bröst?