• JooCee

Bröstförstoring och/eller lyft, någon?

Har du gjort? Förstoring efter amning
    Hur blev resultatet, hur mådde du efteråt. Resultatet blev jätte bra, ser naturligt och fint ut. Jag  mådde bra direkt när jag vaknade, men visst gör det ont.
    vad gick det hela på. 33 000

Jag gjorde mina hos plastikkirurggruen.se i stockholm, hade en kvinnlig kirurg (gabriella sellman). 325cc la jag in och har i dag en stor c-kupa

• JooCee
    UngMorsa skrev 2008-02-20 11:23:16 följande:
    Behövde du göra något lyft?Jag tycker själv inte att mina bröst hänger så jätte mycket så jag hoppas att det kanske räcker med att lägga in. Hur lång tid tog det för dig att bli återhämtad?
    Jag behövde inte lyfta, det räckte med att fylla ut. Boka en konsultation så kommer du få veta om du behöver lyfta eller ej. Man ska nog helst vänta nästan ett år efter avslutat amning för att vara på den säkra sidan.

Jag återhämtade mig från det värsta på några dagar men helt totalt så tar det nog ett par månader.
  • JooCee
    jarovean skrev 2008-02-20 11:27:09 följande:
    Jag gjorde min förstoring på Läkarhuset i Uppsala.Läkaren är JÄTTEDUKTIG, jättetrevlig personal o håller priserna på en "vettig" nivå. Men om du vill ha jättebröst bröst så ska du gå någon annanstans, hon gör bara "naturligt" stora bröst. Jag vart jätte nöjd!! Gick från -AAA till ca C.
    mm samma på plastikkirurggruppen.. hon gör inte stora tuttisar och dom har en helt ok prisnivå.

Däremot så kommer jag förmodligen att ta mig till Norge nästa gång jag ska göra om tuttisarna, efter nästa barn eller så. Mycket billigare där!
  • JooCee
    jarovean skrev 2008-02-20 11:32:30 följande:
    Är det?? För jag hoppas få flera barn o när jag fött färdigt så kommer jag absolut fixa till igen ;)Måste säga att det är bland det bästa jag gjort för mig själv. Så kul o känna sig snygg fastän man står näck framför en spegel...Var i Norge, vet du?
    Ja visst är det härligt! =) Jag tänker inte ens på mina bröst längre, dom bara är där och jag är nöjd. Tidigare så tänkte jag på dem hela tiden!
Svar på tråden Bröstförstoring och/eller lyft, någon?