• jarovean

Bröstförstoring och/eller lyft, någon?

Jag gjorde min förstoring på Läkarhuset i Uppsala.
    Läkaren är JÄTTEDUKTIG, jättetrevlig personal o håller priserna på en "vettig" nivå.
    Men om du vill ha jättebröst bröst så ska du gå någon annanstans, hon gör bara "naturligt" stora bröst.
    Jag vart jätte nöjd!! Gick från -AAA till ca C.

• jarovean

Är det?? För jag hoppas få flera barn o när jag fött färdigt så kommer jag absolut fixa till igen ;)
    Måste säga att det är bland det bästa jag gjort för mig själv. Så kul o känna sig snygg fastän man står näck framför en spegel...
    Var i Norge, vet du?

JooCee skrev 2008-02-20 11:29:48 följande:
    mm samma på plastikkirurggruppen.. hon gör inte stora tuttisar och dom har en helt ok prisnivå.Däremot så kommer jag förmodligen att ta mig till Norge nästa gång jag ska göra om tuttisarna, efter nästa barn eller så. Mycket billigare där!
  • jarovean

Känseln försvann för mig i några månader innan nerverna hittat tillbaka ordentligt.
    Riktigt ont hade jag de första 3 dagarna, men jag in under bröstmuskeln o det gör ondare, fast man får med sig tillräckligt med smärtstillande hem.
    Amma efteråt kan man absolut.
    Tycker man ska göra som man känner. Själv var jag en vanlig B tills efter barnet bli en -AAA. Fanns knappt inte en enda bh som passade,(bara i specialaffärer) ännu svårare att hitta bikini (hade alltid extra inlägg till dom minsta). Så för mig så handlade det inte om nåt kvinnoideaktänkande utan att överhuvudtaget få lov att känna mig som kvinna!!
    Fast jag tycker inte är det är något fel alls om man vill göra dom större fast man har vanliga heller...

Svar på tråden Bröstförstoring och/eller lyft, någon?