• UngMorsa

Bröstförstoring och/eller lyft, någon?

Jag vill gärna komma i kontakt med andra som har gjort bröstförstoring eller/ och lyft.
    Jag är nästan 100 % säker på att jag ska göra det.
    Har precis ammat klart min 2:a barn och är fruktansvärt missnöjd med mina bröst.
    Jag har funderat på det sen jag slutade amma min son för snart 3 år sen och nu har jag börjat kolla på olika kliniker.
    Jag bor 7 mil söder om Sthlm och vill gärna hitta en klinik där.

Har du gjort? Hur blev resultatet, hur mådde du efteråt, vad gick det hela på,mm
    Ska du göra? jhur har du blivit bemött, vad har du för förväntingar och hur mycket ska du lägga in?

Hör gärna av er!

• Svar på tråden Bröstförstoring och/eller lyft, någon?
  • UngMorsa
    JooCee skrev 2008-02-20 11:20:58 följande:
    Har du gjort? Förstoring efter amningHur blev resultatet, hur mådde du efteråt. Resultatet blev jätte bra, ser naturligt och fint ut. Jag  mådde bra direkt när jag vaknade, men visst gör det ont.vad gick det hela på. 33 000Jag gjorde mina hos plastikkirurggruen.se i stockholm, hade en kvinnlig kirurg (gabriella sellman). 325cc la jag in och har i dag en stor c-kupa
    Behövde du göra något lyft?
    Jag tycker själv inte att mina bröst hänger så jätte mycket så jag hoppas att det kanske räcker med att lägga in.
    Hur lång tid tog det för dig att bli återhämtad?
  • UngMorsa

Låter underbart,är precis så jag också vill känna mig.
    Visst jag har inte super små bröst, ca normal B men dom ser ju inte precis ut som dom gjorde innan barnen
    Jag är rätt lång. 177 cm så jag vill ha lite större bröst, ca D. Skulle nog inte se så speciellt stort ut på mig iaf. Hade det nu när jag ammade och det såg helt naturligt ut.

• UngMorsa

Tack för alla bra svar och inlägg.
    Jag håller med jarovean, är samma för mig.
    Visst jag har inte -AAA men mina bröst är betydligt mindre nu än innan amning av 2 st kids.. Jag är lång också, 177 cm så på mig ser brösten ännu mindre ut än vad dom kanske skulle göra på någon som är 160cm.

Jag har iaf bestämt mig för  Strandkliniken. Kommer bli ca 500 cc och ovanför bröstmuskeln. Tror jag iaf Är fortfarande lite velande. Ska boka tid för konsulationsmöte snart.

Svar på tråden Bröstförstoring och/eller lyft, någon?