Bröstförstoring och/eller lyft, någon?
Hej, här kommer en hel del tankar och frågor...
Finns det några biverkningar efter operationen? Har läst någonstans om någon som förlorade nästan all känsel i bröstvårtorna efter sin förstoring. Det skulle jag verkligen inte vilja. Mina "orgasmkatalysatorer" är mycket viktiga för mig, dvs jag vill verkligen inte förlora känseln i bröstvårtorna.
Hur lång tid värker det mycket efter operationen?
Kan man amma med förstorade bröst? Önskar mig 2-3 barn till.
Har tänkt på bröstförstoring sedan jag slutade amma andra barnet. Har 70/75 AA/A i bröststrl, men är ganska kort och smal (BMI 20) så C skulle räcka bra.
Har också funderat på vilket dagens kvinnoideal för unga tjejer är och tänkt att kanske det kan vara bra med småbröstade unga kvinnor för att visa att en del ser ut så och det är OK (all shapes...). Man ger ju en viss signal till omgivningen med sina val. Tycker personligen att man borde duga som man är - det yttre är en bisak och det inre är viktigare. Min man gifte sig inte med mig pga att jag hade stora bröst och tur är väl det... Det är kanske inte heller mig det är fel på om jag tycker att jag har för små bröst utan dagens skönhetsideal (Män gillar storbröstade kvinnor??). Har blivit uppfostrad att vara nöjd med det yttre som jag har.
M a o lutar det för tillfället mot att inte göra bröstförstoring men inte vet jag vad jag tänker efter det sista barnet då jag just slutat amma och har tomma bucklor upptill på mina kläder...
Ha det bra!
Twyla