• MaryD

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

Här är en till med silikonrattar Hade dundersmå bröst innan (liten a-kupa) och la in 250, silikon under bröstmuskeln. Är precis som ovanstående "talare" smal,så jag ville bara se proportionerlig ut.

Jag valde en kirurg som jag fått rekommendationer om från en överläkare på Karolinska sjukhuset. Betalade 33 tusen kronor. Är MYCKET glad och nöjd (har haft dem i 2,5 år).

• MaryD

Vet inte om det fortfarande ligger på samma pris,men jag gissar mig till att det gör det (eller iaf runt där)

saragbg skrev 2008-02-25 13:02:10 följande:
    maryDva "billigt" du kom undan, kostar d fortfarande 32000? min kompis lade in gelehallon 400 å hon är smal, dom ser inte stora å fejk ut, så när ja har råd så kommer ja lägga in minst 400. men ja tror att gelehallon ser lite mer äkta ut, va ja har hört iaf
  • MaryD

Vet inte om det fortfarande ligger på samma pris,men jag gissar mig till att det gör det (eller iaf runt där)

saragbg skrev 2008-02-25 13:02:10 följande:
    maryDva "billigt" du kom undan, kostar d fortfarande 32000? min kompis lade in gelehallon 400 å hon är smal, dom ser inte stora å fejk ut, så när ja har råd så kommer ja lägga in minst 400. men ja tror att gelehallon ser lite mer äkta ut, va ja har hört iaf
  • MaryD

Blev dina silikonrattar förstörda efter graviditeten? Förstörda hur då,menar du?

Sandie12 skrev 2008-02-29 20:26:25 följande:
    Har 230 silikon gelehallon, blev bra men ångrar att jag inte tog mer för det blev inte sån stor skillnad och det tog fasen så mkt mer ont att göra än än kejsarnsittet. MEN dock så värt det ändå, men blir som sagt rätt förstört av graviditet osv. SÅ efter nästa ryker dem o in med ngt nytt haha.
  • MaryD

För sent =P Får börja spara dolares så jag kan göra om tuttarna efter nästa bäbbe

Sandie12 skrev 2008-03-01 20:52:03 följande:
    Mary D; Ja alltså inte heeelpajj men inte alls så fint som det var, blev lixom enoooorma vid grav. o ammning o nu ser de ju typ lite hängiga ut då de gått ner...så man ska nog vänta tills efter barn eg.....
  • MaryD

Åh,jösses amalia,vilka stora pengar! Hoppas det går bättre på nästa ställe Lycka till!

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??