• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • mulis

Puffar också, har samma problem med så platta bröst att revbenen står ut mer än brösten. Blev så efter amning. Överväger också att fixa till dem.

• saragbg

vill också veta å hur mkt betalar ni av på avb varje månad om ni nu tagit på avb?

• Anonym (silikon)

Man kan behöva lägga in nytt implantat ca var 10:e år oavsett om det är koksalt eller implantat. De kan alltid spricka o statistiskt sett gör de det efter 10 år. Det är alltid livstidsgaranti på implantaten så då betalar man bara kirurgens kostnader ca 10 000 kr.

Koksaltimplantatet har en skarv som löper runt hela höljet o har man typ inga bröst innan eller är mkt smal så kan denna skarv synas genom huden. Siliconimplantatet däremot är helgjutet utan skarv så det passar bättre i sådana fall. Jag har haft silicon sen 2003 o fött ett barn o ammat i 1 år o de har inte ändrat sig ett skvatt Tog bara 280 ml eftersom jag är så smal o hade så små brsöst från början. jag ville bara skaffa mig en B+ kupa kan man säga.. Helt underbart.

• MaryD

Här är en till med silikonrattar Hade dundersmå bröst innan (liten a-kupa) och la in 250, silikon under bröstmuskeln. Är precis som ovanstående "talare" smal,så jag ville bara se proportionerlig ut.

Jag valde en kirurg som jag fått rekommendationer om från en överläkare på Karolinska sjukhuset. Betalade 33 tusen kronor. Är MYCKET glad och nöjd (har haft dem i 2,5 år).

• Anonym (Plankan)

Hej, jag ser väl ut som er, smal, ammat bort allt.Har varit på en konsultation och den kirurgen rek. droppformade gelehallon, jag tänkte lägga in 395... Men det dröjer ett tag. Kostar 47.000.... Kram

• Anonym

mm det e ju det med pengar...

e ju så dyrt...sen e man så nojjig att nåt ska gå fel..men det verkar vara ganska vanligt ändå att förstora brösten. så det e nog ingen fara....

• saragbg

maryD
    va "billigt" du kom undan, kostar d fortfarande 32000? min kompis lade in gelehallon 400 å hon är smal, dom ser inte stora å fejk ut, så när ja har råd så kommer ja lägga in minst 400. men ja tror att gelehallon ser lite mer äkta ut, va ja har hört iaf

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??