Inlägg från: Anonym (Snart C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snart C)

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

Hej allihop

Nu har jag bokat tid för konsultation!! Ska dit imorgon kl.10.
    Är så nervös och glad samtidigt.
    Tydligen kunde dom utföra operationen redan inom ett par veckor om jag hade tur, annars i slutet av april.

Lillan: vad billigt! Vilken klinik ska du till?

• Anonym (Snart C)

Hej allihop

Nu har jag bokat tid för konsultation!! Ska dit imorgon kl.10.
    Är så nervös och glad samtidigt.
    Tydligen kunde dom utföra operationen redan inom ett par veckor om jag hade tur, annars i slutet av april.

Lillan: vad billigt! Vilken klinik ska du till?

• Anonym (Snart C)

Hej allihop

Var på Vicktoriakliniken.

Snacka om besvikelse!
    Läkaren Charles tog emot mig en halvtimme försent utan att ens be om ursäkt för det, sen så var det som att sätta på en bandspelare, han rabblade upp alla för och nackdelar med operationen, knappt så att han andades mellan meningarna.
    Operationen skulle ta ca 1 timme och han ville ha 95.000kr! 50.000kr för förstoringen och 45.000kr för ett litet lyft!

Jag ska på en konsultation på Eriksbergskliniken nästa vecka och där så ska dom ha ca 50.000kr för alltihop. Får väl se vad jag tycker efter konsultationen.

• Anonym (Snart C)

Snart dags- Vilket sammanträffande, jag har också två barn. Mina blir också 2år och 4år

tack för tipset skall kolla hemsidan.
    Jag skall lägga in ca 320cc, under bröstmuskeln, gelehallon med räfflad yta för att motverka kapselbildning.

vad billigt med 34,000:- Är det bara förstoring du ska göra eller lyft också.
    Mitt lyft var väldigt litet och jag var gränsfall, kan bli ok utan lyft också , men jag vill ej chansa och behöva operera 2ggr.

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??