Bröstförstoring (?) vad är bäst??
Hej, jag ser väl ut som er, smal, ammat bort allt.Har varit på en konsultation och den kirurgen rek. droppformade gelehallon, jag tänkte lägga in 395... Men det dröjer ett tag. Kostar 47.000.... Kram
Hej, jag ser väl ut som er, smal, ammat bort allt.Har varit på en konsultation och den kirurgen rek. droppformade gelehallon, jag tänkte lägga in 395... Men det dröjer ett tag. Kostar 47.000.... Kram
Jag skulle få bet. 47 för mina men det var fast pris på just droppfprmade gelehallon..
Ja, droppformade, anatomiska är inte riktigt runda, mer naturlig form alltså, som en droppe...
Fasen vad jag börjar bli sugen på att göra denna op. nu, det hänger väl mest på jobbet och sist men inte minst, pengar förstås...
Hej, jag ska oxå op. mig hos plastikkirurggruppen(Sabbatsberg).Men det kommer att dröja, maj-juni. Men jag ser verkligen fram emot det...
Hej, jag var på konsultation hos Gabriella Sellman och hon tyckte droppformade gelehallon. Jag bestämde mig för 395 ml ivarje. Jag är bara orolig att dom ska kunna rotera, men man har ju en bra sportbh efter.. Sen är det bara o hoppas att res blir bra och att dom inte ser hängiga ut.
Fast jag är i princip platt nu, så den risken är säkert liten.
Anonym lillan: Hej, var var du och op. dig nånstans? Nu vill jag me boka tid, men ska bara skramla ihop pengarna...
Hej, på plastikkirurggruppen har dom sportbh att köpa, det kan ju vara svårt o veta stl. efteråt. Den kostar 300 kr.
Jag ska nog köpa några stycken bh:ar, det finns rätt billiga på lindex såg jag. Med öppning fram är att rek.
Jag har faktiskt inte en aning, men jag har fattat det som att det är bäst med sportbh, pga att den ska sitta stadigt...
Hej, jag ska nog best. tid i sommar, ska till Gabriella Sellman oxå. Har bara hört positivt om henne, men ni får gärna berätta hur det gick med era op. sen. Man är ju både nyfiken o nervös
Jo absolut, skriv o berätta sen om allt du vill..(Ut)
Hej! Jag ska oxå op. snart och är 163 och väger 54 kg. När jag provade ut inlägg så bestämde jag mig för 390 cc, jag har nu knappt en a-kupa... Men jag tyckte det kändes bra o ville inte ta för litet heller om man ångrar sig sen att dom blev för små.
Hej, nu undrar jag hur det ser ut o ha runda gelehallon, jag blev rek. droppformade nämligen för att jag vär platt upptill nu. Lite nyfiken bara, vilken skillnad det kan bli?
Då blir det nog bra med droppformade kanske, hoppas det iaf. Man undrar ju hur man kommer att se ut efter när man aldrig egentligen har varit särskilt stor bystad
Vet någon om det är stor risk att såna inlägg(droppar) kan rotera?? Tacksam för svar.
Williamsofia: Vart var du på konsultation, han verkade oseriös din kirurg tycker jag..
Kul o höra att det gick bra för dig på op.(fjäril) ska själv till samma ställe, när det blir av, fast jag har Gabriella!
Fjäril: Köpte du en innan alltså? Hur vet man vilken stl. som man kommer att ha efter?
Fläril: Hur mycket la du in? Jag ska lägga in 390.. kan en stl. L passa kanske?