• Esmiso

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

hej tjejer!

Vill också operera tuttarna. Har kollat runt lite och priserna varierar väldigt. Fick dock tips om att det är billigare i Norge, något att tänka på kanske?!

Hur hängiga ska brösten vara för att ett lyft behövs (förutom förstoring alltså)? Det kostar ju myyycket mer med både och... Man får väl låna, det finns nåt ställe som heter medicalfinance där man kan lån just till plastikoperationer. Ngn som vet nåt om dem?

• Esmiso

jo precis. jag tror jag behöver lyfta oxå...men vet inte än. Har inte bestämt mig var jag ska gå på konsultation än... Nån som har gjort i Göteborg och som är nöjd och vet fler som blev det får gärna tipsa mig!!!

• Esmiso
    Josefin86 skrev 2008-03-13 09:56:00 följande:
    Hej tjejer!jag gjorde bröstlyft+silikon implantat i förrgår, har välldigt ont och är svullen, min operation gick på 43.000 kr, jag gjorde det i Falun på SPC.
    ajaj, stackare, hoppas det går över snart! Det var inte så dyrt, synd att man inte bor uppåt då...
  • Esmiso
    saragbg skrev 2008-03-27 20:40:16 följande:
    senaste anonymfår ja fråga varför du inte blev nöjd, komplikationer?nån som har koll på priserna i gbg?
    nja, koll o koll, men det verkar ligga runt 50 000 om man vill lyfta o lägga i. man vill ju inte gå till vem som helst heller.
  • Esmiso
    saragbg skrev 2008-03-28 08:01:26 följande:
    jojosnä man vill juh gå till en bra klinik..men vissa här i tråden har juh gjort för ca 30000, men d e nog inte så vanligt.anonym (me too)32000 gud va billigt, vart ska du göra dom?
    nä, som sagt beror det ju på om man "måste" lyfta oxå. Känns inte så kul att bara lägga i om de blir hängiga då...
  • Esmiso

Sandra 88: det har nog med blödningsrisken att göra, iaf tabletter. Alkohol tunnar ju också ut blodet, och dt vill man inte innan en operation. lycka till och hoppas du blir nöjd

• Esmiso

ut: Kom dessa känselbortfall etc med en gång efter op eller senare?
    Ja, man får ju lite kalla fötter sas när man läser sånt, men alt för mig är att vara sjukt missnöjd med min kropp, så att jag inte ens kan tänka mig att gå i bikini i sommar

• Esmiso

ut: Var dessa saker vanligare med "äldre" ilägg eller är det fortfarande lika vanligt?

• Esmiso

jo, jag förstår det! Finns det så att vissa är i riskzon att drabbas oftare än andra av detta?

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??