Inlägg från: Anonym (B(r)öna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B(r)öna)

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

Anonym (Lillan) skrev 2008-03-11 16:46:04 följande:

Om precis en vecka har jag op:at mig!! Superspännande!!Liten fråga; Vad köper ni för sportBH till efter op el. får ni en på plats??Ska som sagt op:a mig i Umeå, men hade jag gjort det i S-holm på Lidingökliniken (hos samma läkare) så hade jag fått en BH på plats. Tycker det e synd att det inte är så i Umeå oxå, för det är ganska svårt att veta vilken storlek man ska köpa + att man inte vill att det ska sitta åt för hårt under bysten.Har kollat in StayInPlace som har en framknäppt (med dragkedja) som det stod i beskrivningen att många köper just efter op. Vet ju bara mitt mått runt under bysten inte vad det blir för storlek över bysten.
    Hur gick op.?
    Pris?
    Storlek?
    Typ?
    Rek. du andra att välja Team Plastik?
  • Anonym (B(r)öna)

Anonym (Lillan) skrev 2008-03-27 12:46:08 följande:

- Op:n gick jättebra!! Jag trodde jag skulle vara som ett nervvrak innan, men var faktiskt otroligt lugn, förutom lite fjärilar i magen. Läkaren, sköterskan o narkosläkaren var bara så toppen!Mådde inte så dåligt efteråt o hade inga problem att stiga upp ur sängen för att gå på toaletten. Lite vinglig bara av narkosen.- 36'000 o då inkluderade det även övernattningen o övervakning. Är dock ett introduktionspris eftersom de har nystartat där uppe.- 325cc- MentorPlus (gelehallon)- Rekomenderar absolut andra att välja Team Plastik!!Tillägga att det var Hans Atterhem som gjorde op:n.
    Tackar så mycket för att du delar med dig.
    Kommer nu begära konsultation.
    Hoppas på att få köpa snygga bikinis till sommarn
  • Anonym (B(r)öna)
    Svar på #73
    Kom på en fråga.
    Snitt under bröstet eller i armhålan?
  • Anonym (B(r)öna)
    Svar på #77
    Ja, i alla fall ta kontakt.
    Har även nära till Norge och kan tänka mig åka dit.
  • Anonym (B(r)öna)
    Anonym skrev 2008-03-27 15:40:31 följande:
    Kollat igenom tråden och undrar lite - hur gamla är ni som gör förstoringar?? Jag är lite över 50 och har funderat några år - men är man för gammal för att fixa tuttisar då? Vad tycker ni?
    33 år och 2 barn.
    Tycker absolut att du ska prova även över 50.
    Medicinskt tror jag inte det är problem, tänker på att de finns de med bröstcancer som opererat bort och sedan fått implantat.
    Min mor funderar på att i alla fall göra lyft och hon är 54.
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??