Inlägg från: Anonym (ska skaffa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ska skaffa)

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

Förstå precis hur du känner ts! Fast ja hade enligt mig själv grymma bröst innan fyllig c kupa å nu ha ja en säckig b kupa efter amning må verkligen piss å skit å skulle inte för alla pengar i världen visa dem för nån...int ens killen få se dem. Men de ska snart bli ändring på de hoppas oxå på op innan sommaren annars få de bli en jätte torr sommar i år oxå å då hoppas ja på mycke regn

• Anonym (ska skaffa)

Lillan: Är du nöjd me dem på team plastik? Ha funderat på Hans men ja vet int verkar int va så många som varit där. Är ju skönt å ha hyfsat nära till kliniken ändå

• Anonym (ska skaffa)

Åh ska ringa å boka tid för konsultation nu...är nervös över de bara hur ska op då gå?? hoppas på snabb tid så man inte behöver gå å vänta så länge!!

• Anonym (ska skaffa)

Lillan jo han jobbar nere i sthlm än prata just me han ska träffa han på söndag. Å ha preliminär bokat tid 13 maj vill de ska bli maj nu!!!

• Anonym (ska skaffa)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-12 20:33:12 följande:

Hej.Jag är ny här...HAr suttit och lust läst lite av vad ni har skrivit. Tack för all info ni lämnar...För mig pirrar det i magen när jag tänker på att jag ska få bröst i maj, ska göra dem på Plastikkiruggruppen Birgit Stark.......Och jag har en sån jäkla tur. Behöver INTE betala, Landstinget betalar, Har fött 2 barn är 28 år, tappat en massa vikt och sedan är mina bröst "asymetriska"...Därför jag valden den kliniken, har 7 vännor som har gjort OP där och alla är nöjda...Min undran är om storleken.... Rekommenderar inte Läkaren er vad ni ska ha för storlek????Eller bestämmer ni själva?
    När landstinget betalar få du väl inte hur stora bröst du vill som jag har fattat de. Utan dem ska vara proportinerlig med resten av din kropp.
    Fast han som ska operara mig gör max 400cc vilket inte säger mig nånting men ja hoppas på mer kött på benen efter ikväll då vi ska träffas!! *nervös*
    Förresten grattis till viktminskningen!!
  • Anonym (ska skaffa)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-13 11:03:17 följande:

Anonym (ska skaffa)Glömde fråga....HUr gick det, Fick du prova några "inlägg"? Tyckte "inläggen" var bättre en ris, när jag provade med ris så var jag uppe i 4,5 dl och när jag väl fick prova med "inlägg" 400cc så blev det stor skillnad....
    [/citat]

Halloj nu har Hans just farit ganska skönt å va på hemmaplan å testa å prata me sambon i samma rum Jag kommer mest troligt ha runda high profile 375cc kanske de blir 400cc ska fundera på den saken. Hans tyckte 375cc skulle bli bäst. Å ja jag fick testa både runda och anatomiska men runda passa bäst för mig å hur ja vill att mina bröst ska synas. Gissa om man ha gått på nålar hela dagen!! Oj hur ska ja då känna på op-dagen??!!

Anonym (Förvirrad) skrev 2008-04-13 15:46:21 följande:
    [citat]
    Att säga ja känns så jäkla egoistiskt.Det finns ingen garanti för att jag mår bättre efter denna op, men jag vill känna mig fin, vill kunna känna mig "vacker" inför min man, inte känna ångest när lampan är tänd eller kunna duscha med honom utan att lägga armarna över bysten.Men, det är för mycket pengar.Är jag dum om jag väljer op alternativet?Snälla ni, jag vill gärna få igång en ärligt och rak diskussion, inget jag tycker synd om mig själv svar....
    Oj lider med dig men vet hur du känner!! Killen min är sjukskriven (sen många år vilket betyder liten inkomst) och jag ha varit mammaledig och utan jobb. Har dock jobb nu å killen ska väl när som helst börja jobba igen. Ja tycker absoult inte att du är ego! Självklart inte dum heller. Tro knappast dina barn (om ett par år) missunnar dig en op. Vem vill inte ha en lycklig mamma?? För själv känner ja likadant alternativet sex me tänd lampa existerar inte i min värld just nu. man känner sig mer som en fjortis blygare än allt å osäker på sig själv. Är helt övertygad om att de här är rätt för mig. Och ändå har vi ett hus som kräver mycket pengar just nu, men de får lösa sig på annat vis för ja kan inte må så här längre.
    Stor kram hoppas du kan fatta ett beslut som du mår bra av för du är oxå värd att må bra!
  • Anonym (ska skaffa)

oj va konstigt mitt inlägg vart

• Anonym (ska skaffa)

Som ja ha fatta de måste de inte vara en sportbh bara en bh utan bygel...men de kanske e olika rek. hos olika läkare

• Anonym (ska skaffa)

36 000 kr kommer min gå på me allt (hotellrum efterbesök ja rubbet)ja man se väl va man skaffa för nå å täcka boobsen me är ju svårt att köpa nå innan!

• Anonym (ska skaffa)

Anonym (Förvirrad) skrev 2008-04-17 11:56:11 följande:

Sen undrar jag vad är skillnaden på alla inlägg?Jag hittar liksom inte något vettigt om dom, ser de annorlunda ut på plats eller är det kanske ingen märkbar skillnald?Förlåt för mina något konstiga frågor....Ska försöka prata med Maken ikväll, har ett tal i huvudet men jag får inte ut det.
    Inläggen skiljer sig åt å de är nog enklast att läkaren ta de me dig. Bero ju hur du vill att dina bröst ska se ut å hur dem ser ut nu (alltså va du har för förutsättningar). Jag ha valt runda me hög profil för ja vill ha mycket bröst uppåt om du förstår. Inte alls så naturligt bröst men ja tycker de e snyggt men smaken e ju som baken
    Lycka till me gubbesnacket!!
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??