Bröstförstoring (?) vad är bäst??
Hej!
Känner mig lite hemlig när jag skriver här....Är en sådan tjej som ingen skulle tro vill operera sig. Jag är en sådan "naturell-tjej" egentligen. Efter två barn och snart säckiga små tuttar har tanken slagit mig att det vore trevligt med lite fylligare bröst. Jag är inte på något sätt olycklig med små bröst-det är inte så farligt men vill operera mig just för att jag nog skulle trivas med större bröst-såsom de såg ut innan. Jag trodde min man skulle protestera vilt men han kunde på ett sätt förstå mig. Han var dock rädd att jag trodde jag ville göra det för hans skull och i så fall ville han inte att jag skulle göra det
min gulliga karl. Det är mycket pengar det handlar om och jag kommer behöva ta ett lån. Helknäppt egenligen och visst-det finns annat man kan göra för pengarna men så är det ju alltid. Jag vill göra detta för mig. Det är så totalit olikt mig och kanske en liten "revolt" mot vad alla tror om mig
Man ska väl helst vänta ett halvår efter avslutad amning så det får bli nästa vår om jag fortfarande är intresserad då.
kram på er alla med eller utan stora boobs