Inlägg från: Anonym (Mee) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mee)

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

WillianSofia: Jag har gjort mina i Falun för ca 6 veckor sedan, han är duktig och snäll men välldigt dålig på att ge information, det viktigaste säger han nog men inte mera, då lär man fråga, min op där gick jätte bra.
    Svårt att säga nu om jag är helnöjd för det är ju inte helt färdigläkt.
    Jag gjorde lyft+inlägg.
    Haha, håller med om att han låter mysko

• Anonym (Mee)

WilliamSofia: Jag betalade 43.000 kr, 37 för lyftet och 6000 för inläggen, lade in 200 i vänstra och 300 i högra eftersom bröstet var större på det vänstra.
    Jag väntade ett tag typ 2 månader efter konsultation på op, eftersom jag tvivlade på om jag skulle göra den och om jag bara skulle lyfta eller ha inlägg, men man får nog tid efter 1-6 veckor tror jag, brukar gå snabbt.

• Anonym (Mee)

P.s Lade in silikon, han rekomenderade det och sa att gelehallon ser välldigt onaturliga ut samt så var dom så mkt dyrare. d.s

• Anonym (Mee)

WilliamSofia: hehe ingen fara, jag ville också ha ALL inormation från alla när jag skulle op mig men det är bara att fråga
    Så här är det, om man gör ett lyft så tar han inte betalt för en bröstförstoring också, då kostar bara inläggen som kostar då 3000 kr st, alltså 6000 kr.
    Men ska man göra en bröstförstoring så kostar det nog som på alla andra kliniker, möjligtvis lite mindre.

• Anonym (Mee)

WilliamSofia: Ja jag hade min kille med mig på alla besök, så körde han mig till op sen och hämtade, han fick ej vara kvar där, eller fick fick han kanske men det blir ju lång väntan.
    Kanske bra om du tar med dig någon som kan hjälpa att ställa frågor och lyssna på vad han säger.
    När skulle du dit då? Ska du lyfta och ha silikon?

• Anonym (Mee)

WilliamSofia:
    På en skala mellan 1-10 så kanske 5-6, det känns efteråt men inte är det en smärta som man inte står ut med, man får ju ta smärtstillande, jag hade mest ont i ryggen första veckorna, den verken var skitjobbig, orkade knappt stå eller sitta, sen fick man ju bara sova på rygg hela tiden vilket inte gjorde saken bättre, nu är ryggvärken borta, vet ej varför jag fick så ont i den.
    Sen vart jag dålig när narkosen gick ur, svimmfärdig, kallsvettig, yr, illamående, men då hade jag inte heller ätit på 26 timmar, så det gick över snabbt.
    Ja man kan ju inte bada, inte ha vanliga bh:ar, inte sola dom första månaderna, och det är dags för hela köret snart.
    Men det måste du ju känns själv hur du vill göra.
    Hur mycket ska du lägga in och vad har du för stlk nu?
    Nej behöver man inte lyfta så är ju det skit bra

• Anonym (Mee)

WilliamSofia: Hur gick det? vad kom ni fram till?
    Ja jag skulle ha skickat bilder men gjorde det aldrig, han sa då att det inte behövdes, för skickar man en bild på någon annans bröst så kanske det inte blir lika och man kan bli välldigt besviken, så det gick ju utan

• Anonym (Mee)

WilliamSofia: En porrtidning?! Låter ju helt mysko, man kan vl leta på för och efterbilder på andra plastikkliniker? Får du vlja inlgg? Det fick inte jag Han sa att de bara använde silikon, nu jävlar!

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??