Inlägg från: WilliamSofia |Visa alla inlägg
  • WilliamSofia

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

Här är en till ursugen fd tuttplatt mamma som vill

• WilliamSofia

Måste fråga,varför är ni alla anonyma,inte ska ni skämmas för att ni vill ha nya boobs
    *jag vill oxå ha*

• WilliamSofia

Frågar igen,ingen som gjort det i Falun?
    Ringde idag,han låter lite läbbig lär jag säga,raka puckar,inget trims trams...hm,ska dit på fredag.

• WilliamSofia

Va skönt att allt gick bra,vad la du in? Och hur mycket fick du betala?
    Fick du vänta länge innan du fick göra op?

Anonym (Mee) skrev 2008-04-25 23:04:47 följande:

WillianSofia: Jag har gjort mina i Falun för ca 6 veckor sedan, han är duktig och snäll men välldigt dålig på att ge information, det viktigaste säger han nog men inte mera, då lär man fråga, min op där gick jätte bra.Svårt att säga nu om jag är helnöjd för det är ju inte helt färdigläkt.Jag gjorde lyft+inlägg.Haha, håller med om att han låter mysko
  • WilliamSofia

Men om man inte gör ett lyft,kostar det då bara 6000?
    Du menare inte att inlägget kostade 37 och lyftet 6000?

Anonym (Mee) skrev 2008-04-26 11:45:35 följande:

WilliamSofia: Jag betalade 43.000 kr, 37 för lyftet och 6000 för inläggen, lade in 200 i vänstra och 300 i högra eftersom bröstet var större på det vänstra.Jag väntade ett tag typ 2 månader efter konsultation på op, eftersom jag tvivlade på om jag skulle göra den och om jag bara skulle lyfta eller ha inlägg, men man får nog tid efter 1-6 veckor tror jag, brukar gå snabbt.
  • WilliamSofia

Ursäkta om jag verkar jobbig,vill bara ha lite info...

WilliamSofia skrev 2008-04-26 16:43:29 följande:
    Men om man inte gör ett lyft,kostar det då bara 6000?Du menare inte att inlägget kostade 37 och lyftet 6000?Anonym (Mee) skrev 2008-04-26 11:45:35 följande:
  • WilliamSofia

Oki,tror jag fattar
    Hade du din kille med dig eller va du eensam på första mötet?
    Oj, enfråga till....

Anonym (Mee) skrev 2008-04-26 18:56:13 följande:

WilliamSofia: hehe ingen fara, jag ville också ha ALL inormation från alla när jag skulle op mig men det är bara att fråga Så här är det, om man gör ett lyft så tar han inte betalt för en bröstförstoring också, då kostar bara inläggen som kostar då 3000 kr st, alltså 6000 kr. Men ska man göra en bröstförstoring så kostar det nog som på alla andra kliniker, möjligtvis lite mindre.
  • WilliamSofia

Kloka ord...men!
    Vet inte vem du är och vad du tror på...
    JAG... sedan många,många år,inte bara över en natt,oj va platt jag är,utan jag har ingen kvinnlig känsla kvar,så varför kan jag inte få göra någor utav saken så jag känner lust till mig själv igen?
    Semester?....mmmm ska det med

Anonym skrev 2008-04-26 20:54:01 följande:
    Gör ingen förstoring! Man blir inte lyckligare för det! Man blir bara nojig över ärr, bristningar och andra skavanker som uppkommer när dom är på plats!Vill ni inte att er man ska älska er för den ni är? Och älska er själva för den ni är också.LÄGG PENGARNA PÅ NÅGOT ANNAT ISTÄLLET!! Typ en semester????
  • WilliamSofia

Vet inte om jag ska lyfta,finns liksom inte så mycket och leka med*fniss* är det inte så att om man typ har mer "häng tutte" så ska man lyfta,eller vad går gränsen?
    Ska dit på fredag, lite nervös är msn ju.
    Antingen vill man få tid så fort som möjligt, eller så vill man vänta till hösten så man kan bada i sommar.
    På en skala,hur jävla ont gör det?

Anonym (Mee) skrev 2008-04-27 10:52:13 följande:

WilliamSofia: Ja jag hade min kille med mig på alla besök, så körde han mig till op sen och hämtade, han fick ej vara kvar där, eller fick fick han kanske men det blir ju lång väntan.Kanske bra om du tar med dig någon som kan hjälpa att ställa frågor och lyssna på vad han säger.När skulle du dit då? Ska du lyfta och ha silikon?
  • WilliamSofia

Ja inte vet jag hur mycket jag hade tänkt att lägga i,men jag tippar på runt 300 kansk
    Hm kanske ska vänta till hösten ändå,så jag kan bada å allt det där.

Anonym (Mee) skrev 2008-04-28 18:41:29 följande:

WilliamSofia:På en skala mellan 1-10 så kanske 5-6, det känns efteråt men inte är det en smärta som man inte står ut med, man får ju ta smärtstillande, jag hade mest ont i ryggen första veckorna, den verken var skitjobbig, orkade knappt stå eller sitta, sen fick man ju bara sova på rygg hela tiden vilket inte gjorde saken bättre, nu är ryggvärken borta, vet ej varför jag fick så ont i den.Sen vart jag dålig när narkosen gick ur, svimmfärdig, kallsvettig, yr, illamående, men då hade jag inte heller ätit på 26 timmar, så det gick över snabbt.Ja man kan ju inte bada, inte ha vanliga bh:ar, inte sola dom första månaderna, och det är dags för hela köret snart. Men det måste du ju känns själv hur du vill göra.Hur mycket ska du lägga in och vad har du för stlk nu?Nej behöver man inte lyfta så är ju det skit bra
  • WilliamSofia

Jag hade tänkt att opereras snart,ska på första besök imorgon,men ska göra det till hösten,så man kan bada och sola å så...

Anonym (Anna) skrev 2008-05-01 18:59:30 följande:

Hej hej! Nu har jag fått tid för op på plastikkirurggruppen den 3 juni. Ska lägga in 375cc runda gelehallon, och jag är suppernervös...Nån mer som ska op. snart?
  • WilliamSofia

Jag va på konsultation idag,en fråga bara,han sa "men du kan lyfta inom en vecka,du kan bada och sola efter 3 veckor" lät inte det lite lite?

Sen fick jag inte prova några stolekar,utan jag ska köpa mig en PORRTIDNING och leta efter hur jag vill se ut
    Skumt
    Men priset vart ju bra,oavsett inlägg och mängd,29900

• WilliamSofia

Har bokat nu
    Men jag ska nog ta hallongele,och oj det klev upp 10 000,men lika bra är det,för skulle dom spricka så rinner det inte ut!!!!!

Han hade tid redan nu v 22, men vadå då är ju sommaren förstörde....eller?
    Hallon görs under bröst,vanliga silikon under armhålan.

• WilliamSofia

oki....är rätt frästad att göra det nu,men jag har en på ett år så det känns bäst att vänta ...lite

Anonym (Tuttan) skrev 2008-05-16 20:56:19 följande:

Jag känner inte att min sommar är förstörd alls o jag gör mina mitt i. Men kan du boka senare så gör det. Då kan du ju ha mer frihet så att säga att bada o sola.
    Jag kan ju vara med o bada med mina så länge jag inte doppar mig eller solar brösten. Dessutom är min lilltös känslig för solen så det blir hon o jag under parasollen i sommar hihi.
    Om det går hål på silikon som jag ska ha, så rinner det inte bara ut. Visst finns chansen att det kan läcka men hon sa att för det mesta om det är ett hål i så stannar det kvar.
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??