Inlägg från: Slampan No 1 |Visa alla inlägg
  • Slampan No 1

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

Som ni kanske ser så har jag gjort mina, Jag gjorde mina efter jag hade fått mina 3 barn och jag valde silicon ( Mjukare gelehallon ) Vanliga koksalts inlägg går sönder lättare. Siliconet jag har kan omöjligt rinna ut i kroppen då dom är fasta

• Slampan No 1

Human finans ordnar avbetalning men rekommenderar inte de då räntan är skyhög ( 11 % om inte mer )

• Slampan No 1

Jag hade henne, hon är sååå underbar !!
    Anonym (ut) skrev 2008-04-24 20:27:51 följande:

Svar på #247Japp det blir 7e för mig! Vem av dem var det som skulle göra dina? Jag ska till Gabriella.Åker ända från skåne så det blir en lååååång resa till stockholm!
  • Slampan No 1

Jag orkade inte shoppa dagen efter. Mina lungor kändes som om dom vore punkterade... men 2 dagar senare så var jag bättre, mina oanade krafter hade jag på natten efter op, försökte ta bilder med mobil kameran. Var så nyfiken antar jag. ( Minns ej att jag tog bilder, såg det senare haha )
    Anonym (ut) skrev 2008-04-25 09:34:21 följande:

Smillan 77 skrev 2008-04-24 21:23:21 följande:Vad skönt att höra! Hon verkade lite stressad när jag var där, men man har ju bara läst gott om henne så det ska nog gå bra. Detta är ju rutin för dem så...Min man kan inte vara ledig så min (underbara) mamma har tagit semester så vi bilar upp tillsammans tis-tors. Hoppas man är lite pigg dagen efter så man kan gå en liten sväng i affärer i alla fall! När jag satte in dom så orkade jag shoppa dagen efter, handlar det om shopping så får man oanade krafter...
  • Slampan No 1

Hej igen, jag la in 350/400. Är så nöjd med mina. ( Tackar )

• Slampan No 1

Varför ska du ta ut dom ? Du behöver inte svara om de e allt för personligt.
    Anonym (ut) skrev 2008-04-25 13:39:35 följande:

Smillan 77 skrev 2008-04-25 13:20:11 följande:
    supersnygga! Kommer sakna mina... men nån gång måste det ska så lika bra att at tjuren vid hornen!Jag har silikon (sirap) bakom muskeln 225cc
  • Slampan No 1

mina ärr syns inte, inga bristninga heller.Allt har varit toppen bra! Jo, jag är fortfarande samma tjej som innan när mina bröst var små och tomma ( Har 3 barn ) Kan åka på semester, ge barnen det dom behöver plus lite till. Är 100% lycklig på alla sätt och vis

Anonym skrev 2008-04-26 20:54:01 följande:
    Gör ingen förstoring! Man blir inte lyckligare för det! Man blir bara nojig över ärr, bristningar och andra skavanker som uppkommer när dom är på plats!Vill ni inte att er man ska älska er för den ni är? Och älska er själva för den ni är också.LÄGG PENGARNA PÅ NÅGOT ANNAT ISTÄLLET!! Typ en semester????
  • Slampan No 1

Innan hade jag ingenting, När jag väl använde bh så var det en A-kupa. Nu har jag en C-kupa. Jag la in 350/400.
    Anonym (ska skaffa) skrev 2008-04-26 23:32:14 följande:

Smillan 77 skrev 2008-04-26 22:40:45 följande:
    frågar igen om du missa hur stora hade du innan å va ha du nu?
  • Slampan No 1

välj någon utan bygel och push up. Sök på nätet men jag tror kappahl eller lindex kan ha

Sandra88 skrev 2008-04-27 10:38:09 följande:
    Nån som vet vart man kan köpa bra bhar till silikonbröst? Jag vill ha en som trycker dem emot varandra och upp på samma gång men hittar ingen=( Måste ju finnas! Jag har strl 70E.
  • Slampan No 1

Har jag också provat... ingen skillnad på mig. kastade bara pengarna i sjön
    Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-29 11:26:03 följande:

Till er som vill ha brösten lite fastare även ni som redan har "gamla" inplantat... Det finns en kräm som man smörjer brösten med det tillkommer även tabletter men tabletterna är till för att man ska få större bröst. Denna produkt fungerar, när vi fick in den på jobbet så fick vi alla testa den...Riktigt WOW faktor.... Ska kolla upp vad den heter....hehe Min mamma som är 59 använder krämen för att brösten ska bli fastare, hon har använt den nu i ca2 år....
  • Slampan No 1
    Anonym (fråga) skrev 2008-05-07 12:33:42 följande:
    Hej alla ni som funderar eller har opererat tuttarna. Jag undrar om ni vet hur känsligheten i brösten påverkas efteråt? påverkas den alls? Jag funderar nämligen oxå på att fixa mina platta utmjölkade bröst men är rädd för att de inte ska kännas efteråt.. Någon som vet?
    Mina blev överkänsliga.. Nudda dom och jag går igång direkt
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??