Bröstförstoring (?) vad är bäst??
jag gjorde en bröstförstoring för en månad sen på victoriakliniken i sthlm. Kan varmt rekommendera dem. kostar 50000kr, men dr randqvist är otroligt duktig och föreläser för läkare över hela världen om just bröstop!
Jag hade samma som du ts, en knapp a-kupa efter amning av 2 barn och det var nget roligt. nu har jag en c-kupa vilket känns såååå bra och lagom. de ser redan efter en månad helt äkta ut, är mjuka o fina i formen! och ser inte alls plastiga o stora ut!
Väljer man bara en lagom storlek till sin kropp så är det skitsnyggt med "sillisar" tyckr jag!
det är det där överdrivna stora som inte är snyggt i min mening!
Jag valde anatomiska implantat, gelehallon.
Det man ska vara beredd på är att det gör skitont veckan efter operationen! iaf för mig! jag var helt handikappad och hade gladeligen fött barn igen istället för den smärtan. (o då hade jag ändå två svåra förlossningar bakom mig)!
Men efter en vecka lättade det! och nu en månad senare så har jag inte ett dugg ont förutom att det an svida lite i ärren som läker ibland om man inte är försiktig!
lyca till ts! jag tror du kommer bli supernöjd om du väljer att göra op. välj en irurg som du känner förtroende för, ta en lagom storlek så det inte ser plastigt ut....