• Sandra88

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

Hejsan! Jag ska göra en bröstförstorning till veckan på onsdag. Men jag tänkte att gå på fest ikväll men vet ej om det är så bra att dricka alkohol så nära inpå ingreppet? Nån som vet? Tycker att det är konstigt om min kirurg inte informerade mig om det ifall det inte skulle vara bra.

• Sandra88

Varför ska man inte göra det? Har det med läkningen lr blödningsrisken att göra?

• Sandra88

Anonym: Jag har opererat mig för 3 dagar sen och jag kommer ABSOLUT inte ångra mig om det blir nån komplikation. För hlr har jag inga bröst än att ha de jag hade innan op. Mina bröst blev helt förstöra efter min graviditet, de blev frutansvärt tomma och hänging. Men det som absolut var det värsta var att bröstvårtorna hållde på att ruttna bort på mig för de gick inåt och det gick inte att få ut dem, kunde inte tvätta dem ju. Så det luktade död och pina från dem och rann var=(
    Jag tycker att alla som gör det för sin egen skull och för att kunna må bra med sin kropp, gör helt rätt. Men de som själva inte vill men att deras pojkvänner har tjatat på dem så de gjort dem för deras skull, det är helt fel!!!

• Sandra88

Nån som vet vart man kan köpa bra bhar till silikonbröst? Jag vill ha en som trycker dem emot varandra och upp på samma gång men hittar ingen=( Måste ju finnas! Jag har strl 70E.

• Sandra88

Anonym (:)) skrev 2008-04-29 21:39:32 följande:

Kanske ska dra till med 300 cc då :PJag är rädd för att de ska bli för stora men det verkar ju som en lagom size med tanke på min vikt och längd. På ett vis känns det som att det är lika bra att slå på stort när jag ändå gör operationen... men jag vill ju inte få en choch heller :-PHur känns geléhallonen? Känns de naturliga?
    Jag tror absolut inte att de blir förstora för dig, snarare tvärtom.
    Jag är 162cm och väger 55kg och jag opererade mig för snart en månade sen. Jag la in 405cc runda gelehallon, high profile, bakom muskeln. Jag tycker inte att de är förstora för min kropp, tycker de är perfekta=) Jag hade 70aa innan och nu har jag 70E det låter som stort men de tycker inte jag. Kirurgen tippade på att jag skulle få en full C kupa men där hade han fel=)
  • Sandra88

Nu har det gått lite mer än en månad sen jag op mig och jag är jätte nöjd.
    Ang. sport bh så fick jag en ifrån kliniken.
    Direkt efter op så fick jag en "Tvångströja" som jag skulle ha på mig dygnet runt i 2 veckor, de drog på mig den direkt efter op. Sen när de tagit stygnen så fick jag en sport bh med knäppning fram som jag ska ha dygnet runt i 3 månader, har även köpt mig en själv. Men det är ju så olika från klinik till klinik märker jag hur länge man ska ha sport bh på sig. Men desto längre man har den desto finare resultat blir det ju.

• Sandra88

Jag op brösten den 2 april och jag är super nöjd. Sommaren blir inte förstörd. Man får sola och bada 3 veckor efter op bara man tejpar ärren riktigt så det inte kommer in nån smuts lr att det kommer sol på ärren för då kan de bli fula.När jag solar solarium så har jag dubbel tejp över ärren man kan också stryka på solkräm över tejpen så skyddar det extra bra=) Nån som har före/efter bilder man kan få se? Så kan ja mejla mina. Så roligt att se hur era blev.=)

• Sandra88

Jag op mig i örebro de var jätte duktiga och trevliga där. har du op dig lr ska du gör det?

• Sandra88

jag betalade 38 tusen för runda gelehallon, värt varenda krona=) Hur mkt kostade dina för 6 år sen?

• Sandra88

kan tilläga att det är 1,5 månad sen jag gjorde dem och de är redan nästan lika mjuka som vanliga bröst men de kommer ju att bli ändå mjukare med tiden=) Jag gjorde mina i Örebro.

• Sandra88

Nån som har före/efter bilder man kan få se? Så kan ni få se mina. Roligt att se erat resultat=)

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??