Inlägg från: Anonym (jag med:-)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag med:-))

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

Tjejer,får jag fråga vad ni betalade/kommer få betala?
    Vilket inlägg är egentligen bäst?

Jag gjorde mina tuttar för 6 år sedan,koksalt användes då.

Nu ska jag snart på en ny kosultation för att göra om dem.. Kommer inte ta koksalt igen,Det känns som om själva inlägget inte är fullt när man känner runt brösten,utan lite svallpigt...

Dessutom vill jag göra lite större

Tack för svaret Tuttan

Får jag fråga vart du gör dina? 36.000 tycker jag låter ganska så "billigt". Jag har räknat med upp till 50.000:-

Är det någon här som har "gelehallon"? Hur känns dem? Är ni/du nöjd?

Jag betalade 39.000 för mina koksalt då. Jag kommer att göra mina i göteborg.

Va tvungen att se efter,32.000 betalade jag då.

Jag menade inte att det va billigt egentligen,tänkte bara att jag kanske inte kommer behöva lägga så mycket som 50.000 kanske

Nåt lyft ska inte behövas.

JohannaAxelsson skrev 2008-05-18 18:19:03 följande:
    Jag kommer betala 35 800 kr hos kosmetiskt kirurgi i GBG. Ylva heter läkaren som jag ska träffa den 12/6
    Vad ska du göra för inlägg osv?

På den kliniken jag ska göra och har gjort innan Art clinic i göteborg tar de mellan 39-50.000. Men jag ska på konsultation i början av juni så då får jag ju veta

Förstår att du tänker på det,när är det dax?

Anonym (bröst) skrev 2008-05-19 14:04:23 följande:
    Anonym jag med: Du skrev att dina koksalt inlägg känns som att dem inte är helt fyllda oh skvalpar. Kom det med en gng efter operationen, eller är det här ngot som har uppkommit något/ngra år senare. Jag funderar p koksalt, men funderar mer och mer på gelehallon då jag är rädd för att der skall skvalpa.

Det kom rätt fort efter op. Men det kanske har blivit lite mer nu det senaste.. Visste att de kunde bli skvalpiga med koksalt men inte om man la i så lite som jag gjorde..

Nästa gång blir gelehallon för min del..

Jag har tyvärr inga före/efter bilder,de har kommit bort i flyttar men jag ska be om dem när jag är på konsoltation.

Jag tror mina finns med på nätet,jag är inte helt hundra men..

Jag har tyvärr inga före/efter bilder,de har kommit bort i flyttar men jag ska be om dem när jag är på konsoltation.

Jag tror mina finns med på nätet,jag är inte helt hundra men..

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??