Bröstförstoring (?) vad är bäst??
Anonym (Plankan) skrev 2008-03-11 18:10:07 följande:
Anonym (Plankan) skrev 2008-03-11 18:10:07 följande:
Jag har "gelehallon", 310 cc. Känns som att de är lite för stora ibland, om jag har BH. Ser tjock ut... Skulle nog valt mindre om jag fått välja nu. Jag har BMI 18,5 så jag är smal, det är kanske därför de ser stora ut.
Kollat igenom tråden och undrar lite - hur gamla är ni som gör förstoringar?? Jag är lite över 50 och har funderat några år - men är man för gammal för att fixa tuttisar då? Vad tycker ni?
i sommar har jag haft mina silicon i 2 år och jag är 22 år. har en tjej på 4 ½, men jag tycker inte mitt resultat blev bra. är inte så nöjd för att ha betalat 42000 kr!
vad snällt av din sambo!!! ganska bra pris...
jag vill förstora efter mitt nästa barn...men men e ju det där med ekonomin..jag o mn sambo har gemensam ekonomi o vi får vända på varenda krona...o det man lycktas lägga undan vill man ju hitta på saker med familjen för....
Anonym (ut) skrev 2008-03-29 10:53:17 följande:
Anonym (ut) skrev 2008-03-29 21:30:07 följande:
hahahahaha förlåt för att jag skrattar men det känns så skönt att höra jag inte är ensam. killen säger samma sak att dom skulle vara lite mjukare och det kan ja väl håla med om. Det är ju inge direkt gossigo.....
känner också att jag skulle bli ledsen om min kille undrar om jag kunde göra det. Det är ngt som man ska göra för sin "egen" skull.
ojojojoj :) det finns så mycket numera som killar kan göra för att förbättra deras utsida.... lite vadinlägg, lite sillisar i uttarn för att det ska se ut som bröstmuskler, peela facet, lyfta lite här och lite där, inlägg i rumpan...hahahahhaa herregud, att ha inlägg i rumpan kan inte vara skönt....undrar hur det skulle kännas. men jag ska nog inte säga ngt. innan det blev vanligt med inplantat i brösten så var säkert det en ögonbrynshöjare....
Man har mycket fördomar även fast man inte tänker på det. funderade ett tag på att lägg i läpparna så att dom blev lite fylligare men det är inte mer än funderingar. Det sägs ju att man tappar känslen osv....och kyssas är ju ngt som är helt undertbart och sen vill man inte se ut som...vad heter hon...TomKats förra fru....tappat namnet helt.....