Bröstförstoring (?) vad är bäst??
Fick du operationen gratis??? varför?
Fick du operationen gratis??? varför?
jag har oxå mini bröst, men skulle någon komplikation inträffa skulle ni inte ångra er bittert då och sedan tänkt, borde varit nöjd med det jag hade?!?....vem vill inte ha fin kropp och fina bröst! alla kan inte få det, vi är skapta som vi är!
jag skulle också önska att jag kunde handla mig en bh som inte var för stor, tom den minsta är stor för mig...
men om mna ser riskerna, vad är det värt?....
kunde ju lägga pengarna på annat elr hjälpa någon fattig ist...
bara en åsikt...
jag vill också kunna springa runt i lght med brösten i vädret utan att behöva skymma dem. och det gör jag. det handlar som sagt inte om storleken utan om DIG som person vad DU VÄLJER att göra och inte göra.
förstår hur du/ni tänker men det rättfärdigar ändå inte att man faktiskt är född så som man ser ut.
om någon inte kan springa naken elr duscha med sin partner, då ligger det hos dig som inte vill visa, det får du ju arbeta med inom dig själv då
medicinskt syfte är ju en sak, att det kommer var måste ju ha varit jätte frustrerande!
men sen finns de även dem som opererat sej och det slutat med ett stort platt ärr istället för ett finare bröst.
det var mer så jag menade....
ja förstår att man vill må bra med sig själv, det vill ju alla!
Hoppar in här! Funderar starkt på att operera brösten. Jag har ammat två barn och mina bröst är mer eller mindre borta
Nån som har opererat sig på akademikliniken i Stockholm? Vore kul att höra från någon som har personliga erfarenheter därifrån!
Anonym (:)) skrev 2008-04-10 12:39:35 följande:
Har bestämt mig för att operera mig på plastikkirurggruppen, ska ringa dit imorgon för att boka tid för konsultation. Ni som har/ska opererat er där, fick man en tid för konsultation snabbt eller är det väntetid på det oxå?
håller med dig!! det e ju det med pengar...vill med förstora efter nästa barn...men e ju dyrt! man känner man vill ha hus o göra saker med familjen...
förstår hur du tänker...
Anonym (ont?) skrev 2008-04-15 00:53:00 följande: