• Dott

Fisig o rapig...fler?

Är i v26 o fiser o rapar som aldrig förr...Är det fler därute som har det likadant. Blir något bättre efter en dos Novaluzid men känns sådär o sitta i soffan o fisa/rapa titt som tätt...
    Tur att man har en kärleksfull man,,hihi,,
    Börjar även känna av det tråkiga "magsvidet", typ som magkatarr...Återigen Novaluzid är toppen!!!

Må gott alla!!

• Svar på tråden Fisig o rapig...fler?
  • Lilla Pruttan

Oojaaa, känner igen det mycket väl!

• Malinell

Har oxå mycket gaser i magen!!

• trebarsmamma

jag har oxså mycket gaser i magen, men för nåfra dagar sen började jag få typ som kramp i magen alltså det gör jätte ont, sen kommer gaserna sen är det bra, jätte jobbigt.

• Peppri

Jojo, nog känner jag igen mig i fisarna . Hade mycket illaluktande gaser i början av graviditeten, sen blev det bättre. Men nu (i v 26 nu), ojoj, är det tillbaka igen! Stackars maken min... Kan ibland också känna av det där magkatarrssvidet. För mig hjälper Novalucol då.

Två ska bli tre
  • Dott

Måste ställa en till liten fråga, har ni mycket sammandragningar??

• Dott

Måste ställa en till liten fråga, har ni mycket sammandragningar??
    För min mage blir stenhård titt som tätt, lite jobbigt faktiskt...

• carro74

Känner igen mig på allt du skriver och ja jag har sammandragningar ofta oxå =/ lite småjobbigt.
    Är i v 28 (27+4)

Dott skrev 2008-02-21 09:17:32 följande:
    Måste ställa en till liten fråga, har ni mycket sammandragningar??För min mage blir stenhård titt som tätt, lite jobbigt faktiskt...
  • jagarhosdigigen

Mmmmm rapandet har kommit i slutet nu för mej med..
    Det är liksom inte så att jag kan kontrollera det, bara bubblar luft i halsen, även haft massa magknip.

Tror det "ska" va så..

• jagarhosdigigen

Haft sammandragningar sen vecka 20.
    O dom har bara fortsatt, är i vecka 36 nu.

Svar på tråden Fisig o rapig...fler?