• Dott

Fisig o rapig...fler?

Är i v26 o fiser o rapar som aldrig förr...Är det fler därute som har det likadant. Blir något bättre efter en dos Novaluzid men känns sådär o sitta i soffan o fisa/rapa titt som tätt...
    Tur att man har en kärleksfull man,,hihi,,
    Börjar även känna av det tråkiga "magsvidet", typ som magkatarr...Återigen Novaluzid är toppen!!!

Må gott alla!!

• Svar på tråden Fisig o rapig...fler?
  • Peppri

Jo, jag har också sammandragningar.

Två ska bli tre
  • jagarhosdigigen

Man får knapra pills mot halsbränna helt enkelt..
    Första ggn ja nånsin haft det nu under grav. i hela mitt liv faktiskt :|

• trebarsmamma

jaghar oxså sammandragningar, och halsbränna. men jag rapar inte så mycket, mera gasig i magen

• 2 Catswoman

Hej!
    Ha ha vilken rolig tråd! Jag trodde att jag var ensam i gasfabriken,skönt å höra att man inte är ensam. Och som fler har sagt tur att sambon älskar en vad man än gör. Vi kan ju inte rå för det.
    Kram på er!

• jagarhosdigigen

Gasa på girls ;D haha

• Tualisa

haha.. känner igen mig så väl. Jag är i slutet av v. 20 och har fiser och rapar hela tiden. det värsta är att man slutar tänka på det ohc då kommer det bara utan att man tänker efter före. pinsamt när man tex fiser när man går... av rörelsen bara. Sambon har börjat försöka truga i mig extra mycket grönsaker och rotfrukter och det gör inte det hela bättre kul att se att det är fler som "erkänner"

Lilla knyttet, BF 14 Juli
  • Peppri

Härom kvällen så gick jag och la mig före maken (det var tydligen någon viktig fotbollsmatch på TV) och jag hade skapat en ordenlig gaskammare i sovrummet, tydligen, när han sen kom och la sig. 

Två ska bli tre
  • Tualisa

haha... precis så sa min sambo häromkvällen!!! asgarv!! han sa att det stank inne irummet när han kom in

Peppri skrev 2008-02-21 15:57:43 följande:
    Härom kvällen så gick jag och la mig före maken (det var tydligen någon viktig fotbollsmatch på TV) och jag hade skapat en ordenlig gaskammare i sovrummet, tydligen, när han sen kom och la sig. 
  • Dott

JAg säger som några andra, Tur att man inte är ensam om o skapa gaskammare i sovrummet hahaha...skönt o höra att vi är fler fistjejer,,,

• MiklosOne

Tycker att det är otroligt pinsamt med alla gaser ibland, har svårt att hålla tillbaka ibland..
    Hemma är det ingen fara men när man står i en affär med mycket folk o det bara trycker på så kan det bli rätt pinsamt, inte så trevligt att stå o rapa sig igenom kön på ica, haha...
    Det värsta är att raparna är inte spec tysta, skönt när min man är med då tittar folk på honom först, hihi...
    Men det verkar som dom flesta gravida rapar o fiser mer än vanligt, bara det att få erkänner :D

• MiklosOne

Tycker att det är otroligt pinsamt med alla gaser ibland, har svårt att hålla tillbaka ibland..
    Hemma är det ingen fara men när man står i en affär med mycket folk o det bara trycker på så kan det bli rätt pinsamt, inte så trevligt att stå o rapa sig igenom kön på ica, haha...
    Det värsta är att raparna är inte spec tysta, skönt när min man är med då tittar folk på honom först, hihi...
    Men det verkar som dom flesta gravida rapar o fiser mer än vanligt, bara det att få erkänner :D

• MiklosOne

• Peppri

Undrar om det kommer vara så här illa resten av graviditeten? För imorse när jag vaknade var det till och med så JAG mådde lite illa av lukten... Förvånad

Två ska bli tre
  • Tualisa

haha... jag undrar desamma. Igår så skrattade jag oxh sambon åt det först men sen blev jag nästan lite känslig när vi talade om det. Det är ju ok hemma att gå och fisa, (tur man har en sån underbar sambo men på jobbet och överallt annars, jag kan ju inte kontrollera fisarna ibland Igår luktade mina inge gott heller.. tror att det  beror på alla rotsaker som jag ätit sista dagarna för att vara nyttig.

Peppri skrev 2008-02-22 08:23:41 följande:
    Undrar om det kommer vara så här illa resten av graviditeten? För imorse när jag vaknade var det till och med så JAG mådde lite illa av lukten...
  • Peppri

Ja, visst är det jättejobbigt på jobbet när det trycker på. Jag har visserligen eget rum, men någon kan ju komma förbi/in när som helst och då är det ju ypperligt pinsamt med den här odören

Två ska bli tre
Svar på tråden Fisig o rapig...fler?