Inlägg från: Freiya |Visa alla inlägg
  • Freiya

Få en godare lukt i huset?? Tips tack!

haha, jag skulle just tipsa om yankee candles grej man sätter i elkontakten. luktar jättegott! fast ja, kanske inte junkie candles :) undar hur dom skulle lukta!
    man sätter iaf den i kontakten, med en liten behållare doftolja i. sen kan man välja vilken styrka man vill ha, den räcker upp till 6 veckor står det på. jag har "home sweet home" i nu, och den har jag på lägsta. då känner man en svag doft, inte så att det stör. "clean cotton" fick jag ha den starkaste på för den doftar inte lika mycket som den jag har nu.
    men dom rekommenderas! vet inte vad dom kostar dock, men dom finns kanske på amorina också då, eller på www.yankeecandles.com

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Freiya
    Empo skrev 2008-03-02 12:22:21 följande:
       Ska testa det.Det lustiga är att INGEN annan känner någon konstig lukt.. Bara jag.Men när min syster var gravid kände hon att det luktade mögel i deras källare och ja, alla dumförklarade henne. Men nog var det alltid så nog.. Kanske släktdrag?
    va bra. passa på att ta en sväng i källaren och leta efter mögel :)
    man blir ju känslig mot olika saker när man är gravid. många, säkert dom flesta, blir extra känsliga mot konstiga lukter!
    Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
Svar på tråden Få en godare lukt i huset?? Tips tack!