Inlägg från: Andaloal |Visa alla inlägg
  • Andaloal

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Här hör jag hemma. Lätt att jag shoppar för typ 600-1500 kr månaden på barnkläder. Oftast nya som Katvig.Kik Kid osv.
    Har budat på en oootroligt fin helt jätteny GAPpyjamas också.

Jag älskar barnkläder.

• Andaloal

Ni medvetna. Hur är Gant ...gap och Burberry osv i strl?

Fick för nåt år sen en klänning från Amerika men den va typ lite mindre så där en nr ner mot vad det skall vara.

• Andaloal
    prinsungen skrev 2008-03-13 14:38:23 följande:
    Gant= Ganska storaBurberry= något små.Gap....ingen aning!
    Tack
  • Andaloal

OOOH vad fin den gröna shampoodlen var

• Andaloal
    Mamma2001 skrev 2008-03-13 21:09:05 följande:
    så här har jag upplevt klädernaGant - stora ,långa i ärmar etc.Burberry -tycker jag varit rätt normala i stl.Gap -Lite små i stl och korta ärmar på tröjor m.m
    Tack igen
  • Andaloal
    loveliva skrev 2008-03-13 22:08:58 följande:
    Hur är shampoodle i storleken?Min 3-åring är ca 104 cm lång och har i vanliga fall stl 98/104, ska jag ta 100 eller 110???
    110.
    Ta 110 du så kan du korva/vika de där enoooorma muddarna.
  • Andaloal
    loveliva skrev 2008-03-13 22:24:13 följande:
    ok, då blir det 110 då kanske.men till min 2-åring då? han har stl 86/92, ska jag ta 100 till honom då?
    Ja de blir väl så. Min dotter har precis vuxit ur 104 å har 110 på de mesta så hon kan ha 110 på shampoodlen å får korva/vika en del men den är superfin annars.
  • Andaloal

Äntligen + så man snart kan visa upp sin shopping

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Andaloal

Har beställt lite mera Meandi nu åt dottern. Jag har ett paket med sådana som kommit också och skall avhämtas snart

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!