Inlägg från: Andaloal |Visa alla inlägg
  • Andaloal

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Har precis vunnit dessa för mindre än 100 kr. från Meandi på finska HUUTO :-d

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Andaloal

SVEA mössa åt sonen idag...

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Andaloal
    elsa77 skrev 2008-03-25 21:51:23 följande:
    Andaloal; va fin mössan var på!!! Någon som har något bra tips på jeans till en mamma.. vill ha nya men hittar inget,,
    Tack. Ändå försökte han rycka bort den men jag hann få ett kort. Finns en tofs också på den såklart
  • Andaloal
    zasata skrev 2008-03-25 22:13:19 följande:
    hur gammal är han? har grå till min tjej men den glider bara ner hon är 10mån.
    Han är snart 1 år (5 april) Och hade hattmått 47 cm lite på vid 10 månader. Den hålls nog uppe men är nog passlig säkert tills hans är 2 år eller så. Den hade mkt plats i sig.
  • Andaloal

Nu så sitter den ju inte dikt mot huvudet heller. Utan är "tom" en bit upp.

• Andaloal

Idag har jag fyndat.
    Underskatta inte att gå på Second hand för idag knallade jag in och råkade passera en låda med helt NYA cheap monday för barn. (alltså de var typ inköpta dit bara)

13.50 euro för allt detta

• Andaloal

Dagens köp

• Andaloal
    Line80 skrev 2008-04-01 16:24:54 följande:
    vart är den second hand butiken tro? snygga kläder
    Tack.
    På Åland fast nu har jag tagit de mesta *skratt* som fanns kvar i vår strl.
  • Andaloal

Hoppas vår nyinköpta SVEAmössa håller då. När alla haft trubbel med sina. Det är ju så fin mössa.

• Andaloal

Idag blev det inte barnkläder. Men en ny barnvagn istället

• Andaloal

blidde en sååå fin skötväska idag som skall komma fr. USA nångång snart.

• Andaloal
    tvåsmå skrev 2008-04-03 20:38:46 följande:
    Fin och ovanlig tror jag?
    det är väl vårens nyhet enligt hemsidan
  • Andaloal

Nu kan jag gnälla jag med på SVEAmössan. Som jag köpte för knappa veckan sen lite på. Tofsen håller på lossnar redan

• Andaloal

Lite annat än kläder...
    så fin blev iallafall skötväskan från SkipHop mot El scooter sport carbon. Bra färgkombo.

• Andaloal

Jag skulle tagit orange. Men så är jag lite väl 70talist

• Andaloal

Blir solhatt imorgon då hör jag
    Tror jag skall köpa en kik kid.

• Andaloal
    s k r i n d a skrev 2008-04-24 21:18:08 följande:
    Andaloal: dottern har invigt Kik Kid-hatten idag, den var kanonsöt på och hade rejält brätte som gav bra skugga både i ansikte och nacke (valde den rosa med orange blommor). I vanlig ordning är deras storlekar löjligt små, hon är 2,5 år och hatten är i stl 4-8 år MaxiMo i stl 51 var för liten Supersynd för den har extra hög solskyddsfaktor och jättelång skärm i nacken. Hade en sådan förra sommaren och den var kanonbra!
    Jaså.. Ja att de är små har jag hört men han får gott komma med å prova bara sonen min. Dottern har en solhatt som är lite nött å så men hon får en billigare kepa bara. Hon kan konsten att tappa grejer och skita ned dom reeejält 4 bast liksom å skall lära sig cykla osv
  • Andaloal

Köpte KikKid solhatten i grönt idag-med band därbaki.
    Tog 9-12 månader den var nog helt OK. Lite stor men den ska ju vara passlig minst 4-5 månader nu.

• Andaloal

Får nog köpa en kepa i maj också åt barnen sen.

• Andaloal

Köpte nya adidas åt sonen

Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!