Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
Hej tänkte fråga om någon här inne vet nån bra webshop där dom säljer street och typ skate skor till mindre i typ storlek 24/25 uppåt?
Hej tänkte fråga om någon här inne vet nån bra webshop där dom säljer street och typ skate skor till mindre i typ storlek 24/25 uppåt?
Ullis 10 skrev 2008-02-23 17:15:43 följande:
Har varit inne på junkyard innan men förstår inte storlekarna :-S ..nån som vill förklara vad dom motsvara!
hallo jag kollat men ha hittat kanske typ 4 stycken jag vill ha men kan nog inte ta alla haha.
Men åh kan inte detta han har storlek 24 i sina skor nu och jag vet inte har bara haft etnies i babysko och dom är ju mjuka osv men vet inte alls vilken storlek jag ska ta nån som vet är dom stora,små eller normala??
Hmm.. de 5T va betyder dom..? äsch få kanske läsa mej till det
äsch vet nu står ju att de mätt innersulan
Är det 100kr frakt på den sidan Junkyards?
Så nu blev det ett par Etnies ja såhär lång tid tog det att bestämma mej för vilka!! Haha usch hade kunnat köpa många, men nej han kommer inte använda alla isåfall. Ville beställt två men de ena ifrån Junkyard få vänta eftersom det var ifrån 2 olika ställen jag ville ha så va det trist med 100kr frakt men hoppas att det ska vara bra och det nu!! Jippie längtar tills det kommer!!!