Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!

Line80 skrev 2008-02-23 23:39:58 följande:
    dom e jätte snygga.. har själv varit inne på dem men jag tror jag ska ta dessa ist.. fast de är kardborre knäppning på dom me fusk snören.. men ser annars percis ut så här.. skit snygga
    Mmm.. jaaa.. jätte fina!! Åh vill ju ha allihopa det va inte bra det här
  • CamillaJ

Jaaa... och krokus... vi har flyttat till hus för ca 3 månader sedan lite drygt och det är alltid lika kul att gå ut på gården och se vad som växer här, men massor av tuplaner och påskliljor blir det allt
    Ja det är väl kanske vår då
    Men de kunde vara lite lite lite mer plus ute.. typ 15 haha!

• CamillaJ
    Ullis 10 skrev 2008-02-23 23:56:17 följande:
    Säkert - det har bara hänt med en!! Apropå shopping så ryktas det att Katvig kommer på måndag - sugen!!!!
    Ja de flesta väntar på katvig nu jag meeeeed!! Haha.. men fy jag som tänkte åka till Eleraff på onsdag hmm.. lär ju bli ändring
  • CamillaJ
    EnilemmE skrev 2008-02-25 13:41:29 följande:
    On the peak säljs på Gekås i Ullared, ja! Men jag vet inte vad det är för märke direkt.. Min kompis köpte en jacka som var jättefin iaf!!
    Ja jag vet. Jo men dom var fina tycker jag eller den jag har sett, frågan är hur dom håller?!
  • CamillaJ

Hallo åh va ni shoppat hehe imorgon kanske det är min tur Nej men ska in till Eleraff och kika lite som jag vet så har inte katvig kommit och det är ju det jag ska ha så de blir nog inte så mycket hehe.

Men mina Etnies skor kom inte idag ...VILL HA  NU eller inte mina sonens men endån heeh. Men jag har shoppat lite idag blev ingen svart vårjacka till Isak utan idag handlade jag en Didrikson vårjacka fin men grön så den passa kanske inte till skorna så jag ska låta lappen vara kvar å vänta tills skorna kommer med postis

Nån som skickat efter ifrån abay? Lev tid?

• CamillaJ

Hej hopp idag har jag varit i stan och handlat lite inte så mycket eftersom katvig ännu inte kommit och jag ska ha en del därifrån. Men idag kom också mina Etnies skor JIPPIE jag har dock inte sett dom ännu .. sonen och sambon är iväg och jag och minstingen kom hem precis ifrån stan men vi få se när han kommer hem.
    Fick ju ny vårjacka som sagt igår ...
    idag köpte jag en katvig mössa svart och vit till stora killen.. sen ett par överdragsbyxor.. ja sen ett par jeans till lillkillen.. som idag blir 14 månader och GÅR nu hehe.. har gått i några månader bara några steg och inte varit så mycket intresserad men nu så går han så då ville jag köpa några fina jeans idag hehe.. så de blev ett par snygg ifrån HM satt perfekt på!!
    Igår gav jag bort hans nova star jeans, så nu har han bara dom med rött 48 i baken och dom med rött på fickan men vill ha de mörkaste med men eleraff har dom ej så få se i framtiden nu blir det inga.. snart är det ju sommarkläderna som gäller

Nu ska jag dricka kaffe och kolla i petit!

• CamillaJ

Pratade med sambon nu som var på väg hem, Gaaah.. skorna var alldeles för stora Åh va tråkigt ska man skicka tillbaka nu med jag som tyckte att jag mätte så bra och där som det är så lätt dom har ju tom mätt i skorna?!! Åh.. det stod att det va 16 cm i och Isaks fötter var nästan 15 Jaja få se när han kommer hem. Triist bara...

• CamillaJ
    Line80 skrev 2008-02-27 18:39:40 följande:
    oj då råkade du ut för samma sak som jag första gången jag beställde från a-bay.. fast då hade de INTE mätt skorna själva utan gick efter DC's egna mått som va helt galna.. då fick vi oxå hem alldeles för stora skor men de va jätte hjälpsamma, efter att jag mejlade dom om mitt problem så ringde de upp mig och mätte upp ett par nya skor med mej i örat så det skulle bli rätt. så jag tror att efter mitt samtal me dom så fick de mäta om alla skor själva å det är ju bra om iaf det stämmer nu! men som sagt tråkigt att det blev fel för er ialla fall.. hoppas ni hittar skor i rätt strl. Jag tror inte du behöver stå för returportot heller.. de satte tillbaka de pengarna till mig i efterhand.
    Hej ja det är jätte tråkigt tycker jag, nu måste jag vänta länge tills de kommer tillbaks i mindre storlek Hmm .. men iaf njaa det står att man ska stå för portot och nu när dom mätt så är det ju bara mitt fel hehe men det är liksom stora så ja jag vet inte får iaf ta 1 cm mindre och hoppas att dom sitter bättre! Bli ju kul när dom kommer iaf hehe kan ju bara vänta.. men vet ni hur jag kan skicka tillbaks dom? Alltså hur man kan slå in det?
  • CamillaJ
    Line80 skrev 2008-02-27 21:48:09 följande:
    jag tejpade bara ihop skokartongen lite bättre å sen på med retur adressen.
    ja jag har paketerat den nu och bett dom skicka ett par med en storlek mindre förstår bara inte att de står att de skorna ha innermått 16 men att Isaks fot är nästan 15 men de är säkert mer än 2 cm för stora? men men sak samma HOPPAS bara så att de som kommer hem ska passa.
  • CamillaJ
    Line80 skrev 2008-02-27 22:01:01 följande:
    men oj? kan det stämma.. har du mätt själv?? tycker du ska kontakta dom iaf å se va dom säger..
    Jag mätte själv så jag ska mäta imorgon igen, jag gilla inte strul osv jag är lat så av mej försöker att bara göra det som går snabbast och lättast. Vi få se imorgon men känner jag mej rätt så kommer jag skicka tillbaka dom och vänta tills dom andra kommer.
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!