• Emmixen

    Prison Break

    Hittade ingen aktuell Prison Break-tråd så därför startar jag en ny.

  • Svar på tråden Prison Break
  • Emmixen

    Jag har sett vad jag tror är sista avsnittet, avsnitt 13 säsong 3, men det känns som att det på något vis måste få en fortsättning. Man kan inte sluta en så lång serie så här! Allt är långt ifrån uppklarat!

    Dessutom tycker jag det är tråkigt att/om inte Michael får sin Sara... Hon verkar ju vara död, men man vet aldrig.

    Någon som vet?

  • Gorgoroth

    Första säsong var sjukt bra.
    Andra var kass...och den tredje är hur bra som helst

  • oOjordgubbenOo

    Ne men det måste ju ha en fortsättning! Jag har aldrig hört att serien är helt slut iaf, men vi får väl så fint vänta till september eller nått tills det börjar igen:( Jag trodde verkligen Sarah skulle dyka upp nu men icke! Får hoppas på nästa säsong då:) För jag är skeptisk till att hon är död, för L.J sa ju att han hörde när hon blev skjuten men såg inte, så vi får väl hoppas på det bästa!
    Världens underbaraste serie, gud va jag kommer sakna den!

  • Emmixen

    Gorgoroth: Jag tyckte ettan var bäst, tvåan bra och trean sådär.

    oOjordgubbenOo: Precis! Det finns ju inga tydliga bevis på att hon är riktigt död, särskilt inte om LJ sa att han inte sett det... Jag hoppas verkligen det blir en fortsättning! Världens bästa serie!

  • Gorgoroth

    ska kolla de 3 sista avsnitten nu i helgen och hoppas man får reda på lite fler saker nu

  • oOjordgubbenOo
    Gorgoroth skrev 2008-02-22 11:37:41 följande:
    ska kolla de 3 sista avsnitten nu i helgen och hoppas man får reda på lite fler saker nu
    De 3 sista avsnitten? Hade du inte sett nummer 13? Det är väl det sista avsnittet? Ja nu har man sett alla*snyft* usch längtar redan efter nya:)
  • oOjordgubbenOo
    Gorgoroth skrev 2008-02-22 14:29:26 följande:
    eller ja,,,alltså avsnitt 11-13 ska vi se
    Oj förlåt mig, blandade ihop dig med TS:) För hon hade sett avsnitt 13:) Sorry sorry:) Du lär inte bli besviken, usch va bra de sista avsnitten har varit...
  • Emmixen

    Om man ser elvan måste man se tolvan direkt. Annars avlider man av spänning. Och tretton är bara helt underbart bra.

    Förut idag började jag och min bror se från avsnitt ett på säsong ett, så för tredje gången ska vi ta oss igenom serien hade vi tänkt..

    Det är sjukt, vi hamnar alltid i Prisonbreakbanor när vi mår dåligt. Efter föräldrarnas skilsmässa grävde vi oss ner i detta och skingrade tankarna i ett par timmar varje kväll. Nu när det börjar återkomma sitter vi här med Prison Break igen... Men det är världens bästa serie för att skingra tankarna!

  • Emmixen

    Och nu är vi sjuka också, jag och min bonusbror. Har sett några avsnitt av Prison Break idag. Allt är alltså sig likt; bråk, Prison Break, sjukdomar, scrapbooking... Allt är som förra året. Det året jag helst vill glömma.

    Men Prison Break är bra, som vanligt!

  • Emmixen

    Och nu är vi sjuka också, jag och min bonusbror. Har sett några avsnitt av Prison Break idag. Allt är alltså sig likt; bråk, Prison Break, sjukdomar, scrapbooking... Allt är som förra året. Det året jag helst vill glömma.

    Men Prison Break är bra, som vanligt!

  • TinkyWinky

    sj så hara ja bara sett hela första säsongen.. men måste fixa fram säsong 2 och tre med.. får bli när plånboken e större.. eller på annat sätt
    Har från andra avsnittet säsong ett böärjat älska serien :)


    `·.¸.·´`·» Http://HeidiRomer.Blogspot.com
Svar på tråden Prison Break