Anonym skrev 2008-02-22 22:02:16 följande:
Visst reagerar alla lite olika på alla olika droger.men generellt kan man säga att vissa droger ger en viss effekt,och viss baksmälla...
Hm ja men det är ju ett faktum att det inte är amfetaminet i sig som gör att du mår dåligt dagen efter utan sömn och näringsbristen. Jag åt alltid även om jag inte kände för det och sova kunde jag göra hur mkt jag än tagit och jag har aldrig mått dåligt dagen efter.
Man kan givetvis säga att det är vanligt att man blir nojjig, får ångest osv dagen efter, men att säga att man BLIR det är vanskligt eftersom man då lätt utesluter att folk som inte visar de tecknen inte tar ngt. Förstår du vad jag vill få fram? Jag menar inte att bråka eller så utan försöker bara lägga fram att det är stora skillnader från person till person.
Jag blir inte pigg och rastlös som många blir av amfetamin, utan jag blir lugn, klar i huvudet och social (tankarna faller på plats lättare) Sov alltid lugnare de gånger jag tagit tjack än dagar jag inte gjort det osv.. Alla reagerar inte likdant.