Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

***Skelleftetråden***

verkar så :)

• maltazar
    Peda skrev 2008-02-23 00:53:02 följande:
    Hoppas alla hittar hit..har länkat tråden i men press som vanligt.Nä..nu e Emma ny ammad och sover.. bäst att passa på att sova lite själv. Natti.
    Tror de flesta fått länken iaf, Lotta hade skrivit till endel och jag skrev till nåra till.. Säkert nån vi missat dock.
  • maltazar
    skrutteluttan74 skrev 2008-02-23 11:08:34 följande:
    Tack för länken
    så lite så :)
  • maltazar

ja, jag håller med..
    fast jag är ju iofs inte bättre själv :P

ska försöka få på Tindra kläder nu så vi kan fara på bokrean :)
    ...inte det lättaste då hon är fast vid tv'n nu...

• maltazar

Kixi: ja, samma här.. nästan så det är farligt att gå och kika.. blev ca 600:- på böcker idag... och då kan man nog räkna med att jag lär kolla mer någon dag framöver också...
    Men jag är nöjd iaf, hittade några troll-böcker till Tindra och Någon (eller vad den nu heter) ett par egyptiska till mig och några romaner :)

• maltazar

Det finns ju alltid massa kul barnböcker på rean :)
    Tror det blev närmare 10 st till Tindra idag..
    och massa bra barnböcker för bara 29:- finns det dessutom.
    Sen var det antingen Coop eller Maxi som även hade ljudsagor på rean. Sån med cd+bok.

Peda skrev 2008-02-26 13:28:22 följande:
    Så ballt skrivet! hihi som porr.Själv är jag inte nån bokmal men vore skoj o hitta nån bok till Sander. Men min och Annas tur på stan vart inte så lång och vi han inte ens med det vi skulle.. *suck* Nåja..blir så ibland.Tycker också tråden är sällsynt tyst. =) Men jag säger som Malle... jag är inte så jätte flitig o kluttra heller
  • maltazar

Lejko: fick du nytt på samma skola alltså? :) hur länge har du jobb nu?

ah, jag gruvar mig lite för den dagen jag pluggat klart.. tänk om det inte finns jobb då! Men å andra sidan är det många äldre inom barnomsorgen och fortfarande många barnskötare som det länge vart tal om att "få bort"..

• maltazar

kobra: hehe ja, bidrar du också? :)

Svar på tråden ***Skelleftetråden***