***Skelleftetråden***
är tillbaka.. har fått bredband idag
ganska glad är jag över det
är tillbaka.. har fått bredband idag
ganska glad är jag över det
oo.. ser att det pratas magsjuka.. vi har haft det två vändor.. sist fick vi sondmata dogge i två dagar ;-/
tackar tackar sarah81.. är tillbaka för att stanna, hoppas jag iaf
tack peda, känns bra att vara tillbaka, och att iaf två st mins mig fortfarande
nää.. nu är jag så inställd på fler bebisar då jag är tillbaka på fl så nu måste jag börja produsera
köpte en liten mössa igår, ska läga in bild på den på bd i kväll, det är min sporre nu till att orka göra fler barn. haha.. särskilt idag, ja, du vet ju hur kul mina pojkar har varit..
hehe, ja, det hoppas jag felicia, annars blir jag nog lite besviken på dig om du har glömt mig.. vi ahr ju kännt varandra såååå länge
12år iaf.. haha..så gammla vi är
jag ska ju på mitt tioår efter nian iår så det är ju tolv år sedan man gick i sjuan
hahahaha.. hade nog varit roligare om vi hade haft sprit
tänk så mycke som har hänt sedan dess.. hehe.. fanns vad vuxen man har blivit, och då tyckte man ju att man redan var vuxen nästan.. haha.. nu är vi nog övermogna
ja, typ.. börjar snart seut som en sådan iaf
jaja men..
jag haar ju varit bprta så länge så det är nog många jag aldrig ett alls, men du vet jag ju iaf vem du är
haha.. ja 20år sedan.. det är ju dubbelt så mycke som 10 det
minsta är 1år och tre månader så det börjar vara dags för fler, hade inte tänkt det så snart, men alla andra får ju nu så man blir lite sugen