• trooce

***Skelleftetråden***

hej, vi bor i norsjö men kommr flytta till skeå innan sommaren, hoppas vi! =) är 21år i sommar och har en son på snart halvåret
    =)

• trooce

oki, norsjö är ju ingt att hurra för precis. mannen min väntar på att få börja som svetsare om ungefär en månad då maskinen på föetaget kajkat ihop.. så vi letar boende för fullt.. men vi vill nog så småningom köpa bostadsrätt på atorp en fyra..

xylifon skrev 2008-03-14 21:39:10 följande:
    hejsan morblåbär välkommen till stan jag iporterade min karl från norsjö, men han är från bureå ursprungligen erikslid, ok, då är det ju iaf i stan, dit ska jag ju då och då
  • trooce

Hur läng är väntetiden på dagis? hur långt i förväg måste vi söka plats på en fyraåring, och till bebbsen som blir ett år i sep?!

• trooce

Ingen som har en 3a till uthyrning?? eller vet av nån som vill flytta?

• trooce
    Mochride skrev 2008-03-18 20:04:16 följande:
    Jag tycker inte heller om när de kommer och tigger godis eller pengar. Minns faktiskt inte hur vi gjorde när vi var små. Hur går det för er Xzaktare då?
    Jag har då inte ens tänkt köpa nå godis då jag knappt har råd med godis själv =P haha tur att det inte är som på halloween, jag fick bläck på mig förra halloween, på fel dag dessutom..
  • trooce

Vart ska man hällst bo med små barn? 6 månader & 4år..

?
    Hamn
    Ursviken
    Atorp
    Bergsbyn
    Bureå

• trooce

Måste säga att ni är riktigt duktiga på att hålla liv i skelleftetråden :)

Lycka till vad resultaten än blir, madigan!

• trooce

Vet ni av något annat hyresbolag än SKEBO??

• trooce

Verkar som det bara sägs emot varandra här..

Svar på tråden ***Skelleftetråden***