• trooce

***Skelleftetråden***

jag har ingen aning om ämnet så jag ska egentligen inte utala mig, men jag tror att dom lär sig handskas med det och därför döljs "felen"(kom inte på något ord) och märks inte lika väl. men jag tror inte att dom växer bort, Dom kan ju också lära sig rätt och fel och hur man göra saker och ting..

:)

• trooce
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-23 23:00:07 följande:
    Så som du ser på det hela...det är så våran vardag är  både med barn, oich syskonHimla skoj att se deras framsteg, för att sen som med min bror tex.se hur han "åker bakåt" ett par steg ibland och att han blir oförstådd av oss andra...men ibland "orkar " man bara inte....
    Jag vet som sagt inget och vill egentligen inte uttala mig.. En sak kommer jag nog känna igen mig lite i på vissa plan,kanske?! Min son har hjärtfel och kommer snart opereras och han har lär sin sitta, äta lite m.l.m han kommer få göra om allt igen, han kommer måsta lära sig sitta igen, han har inte lärt sig rulla runt än(hatar att ligga ner). det kommer han nog inte kunna göra fören han är kring 8månader...
  • trooce

hatar skebo, bobutiken.. snobbar!! *arg* hoppas ingen känner någon där!

• trooce

Någon mer som har erfarenhet att av bott på BarnAvd på sjukan i skeå? Vad tycker ni? jag har bott där 3ggr och jag är inte inponerad!

• trooce
    xylifon skrev 2008-03-28 15:54:55 följande:
    jag ahr varit på barn sammanlagt fyra veckor med mina barn. på issoleringen. ja är inte så impad heller om man genför med hur det är att vara på barn i umeå. där är det mycke bättre!
    Jag bodde på isolering 2ggr av tre.
  • trooce

VAD finns i Ersmark? finns det affärer?

• trooce

oki, vi funderar på att flytta till ersmark

• trooce

Hej alla! Äntligen så får vi flytta!! Vi flyttar den första Juli till Ersmark :) även om det inte är inne i stan så längta jag som faan =) Äntligen kommer vi oss härifrån

• trooce

Nu är det färdigt! :) Nu flyttar vi till ERSMARK :)

• trooce
    hally skrev 2008-04-29 16:19:40 följande:
    trooce: Grattis! Det kommer bli bra, där är så trevligt Blir det hus eller lgh?kobra: Japp, bara du erkänner! Har hört rätt många som får såna felaktiga krav...verkar ju inte fungera nåt vidare bra det där systemet.
    lägenhet hos egendom, det verkade inte vara så stor efterfrågan på dom lghna
  • trooce
    maltazar skrev 2008-05-01 10:30:15 följande:
    Det finns flera.. beroende på vars man bor...Atorp, morö backe, heimdall, erikslid om man bor i stan el kåge.
    Så när vi flyttar till Ersmark så tillhör vi erikslid? Vart i erikslid ligger den?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***