• kobra

***Skelleftetråden***

vi köpte den -00 för 20 000 och då sa alla att vi överbetalade men det lönade sig ju iallfall

• kobra

men marit måste väl ha en dator, elelr är hon på jobbet och är på familjeliv hehehe..
    snacka på ni, vi hoppar över er tills ni säger nåt klokt som vi kan va me på

• kobra

ett tomt inlägg kanske kan symbolisera räcka upp handen

• kobra

Hm hon jobbar med datorer då gissar jag

• kobra

men PEDA det är ju det som är sporten, att ta reda på vilket inlägg som riktas till vem,missar man det får man utgå och diska eller nåt istället

• kobra

jag har fött två med snitt och två vaginalt och för att bara tala för mig själv så känndes det mer som jag FÖDDE när de kom den så kallade rätta vägen..men då de andra var katastrofsnitt så hann jag ju med allt värkarbete ändå men 1000 ggr hellre vaginalt om jag får bestämma

• kobra

ja jag kan skåla på svåra förlossningar, tvillingarna kom ju olika vägar..en ut genom muffen och nästa genom magen

• kobra

ja roligt var det ju inte men jag måste vara av nåt tåligare släkte, mådde inte alls dåligt efter..inte efter första katastrofsnittet heller..ofta kan man ju må lite halvtaskigt och komma i en svacka men jag har väl antingen förträngt elelr så är jag av e accepterande natur..

jag var så lycklig att de kom ut utan några hjärnskador

• kobra

ja jag tar allt som det kommer, stressar inte upp mig speciellt över saker och ting
    till skillnad mot syrraan som ska ha kolla på allt, skrev brev till förlossningen om hur hon ville ha det men jag tror inte att brevet ens lämnades fram

Svar på tråden ***Skelleftetråden***