***Skelleftetråden***
ja inte är det fint med häng men det är nog bara och blunda som förlder oc inse att det är en modefluga..
tänker tillbaka hur jag själv såg ut som tonåring, hahaha..att jag fick gå ut alls
ja inte är det fint med häng men det är nog bara och blunda som förlder oc inse att det är en modefluga..
tänker tillbaka hur jag själv såg ut som tonåring, hahaha..att jag fick gå ut alls
hally det är firmafest med sambons jobb, så inga barn
ja hally åker du den 16 så finns jag på planet som en hjälte
nej då jag är en robot, jag klarar allt
peda..undra om det där gäller om man har nyare körkort
har för mig att det är nåt sånt
nu har jag läst, det verkar ju vara ett förslag än så länge att efter tre prickar förlorar man kortet.. eller har det klubbats igenom.
www.voodoo-people.com/~daz/fun/pinguin.swf
det här är ju ett kul tisdfördriv
566 är högsta jaag fått, men fatar inte hur det ska lyckas igen..jag slår ju lika hårt varje gång
madigan, har han inte nåt på jobbet där han kan hålla till..
finns det ingen ledig på nåt annat område ni kan flytta till
är väl svårt att ordna nåt så att det passar alla, och det är väl ofta vardagskvällar det är aktiviteter.
man måste ju helt enkelt välja vad man vill gå på, sen ska väl en tränare inte lägga sig i om man inte kommer på träningen nån enstaka gång
men det kan väl inte vara ett tvång att komma på tacokväll, det är väl för att umgås med klassen de ordnar en sån här kväll
vad vill sonen då?
för övrigt känns maj verkligen som en månad där det är träffar och avslutningar hela tiden men snart är det ju sommarlov iallfall
men det fanns ju två alternativ på lappen, antingen kommeer man eller så kan man inte, så då är det ju ganska enkelt att ni inte kan..
på aftonbladet står det om blöjfri från ´de är nyfödda, funkar visst men det krävs ju lite engagemang från förälder och tid framförallt..
tuttarna gav våra bort när de var 2½ till igelkott barnen, gick jättebra faktiskt
ally, vi hade igelkottar i massor på kvistgatan, så då kom vi på att lägga ut tuttarna till deras bebisar..och det köpte ungarna direkt
ally, hally menar jag ju hahah
ja detta med att lämna bort är ju kluvet egentligen, min 8 åring lämnade vi bort över natten första gågen hon var typ ett halvår, gick jättebra, men det var ju bara över en natt..
nu ska vi till stockholm i helgen och lämnar bort alla 4, för killarna som är 16 månader blir det första gången så länge utan oss, men å andra sidan har de varandra och storasyrrorna + att de känner barnvakterna bra, och sen ska de vara kvar hemma dessutom..
men jag skulle aldrig lämna iväg de 1- 2 veckor men det beror mest på att jag skulle sakna ihjäl mig efter som
veem är hotad och förföljd
men usch då, ja vissa har väl så tråkigt att de måste kartlägga okända männsiskors liv..tragiskt