***Skelleftetråden***
I vilken lagbok står det ?? Jag åker absolut inte vagn i rulltrappor, är osäker om jag orkar hålla vagnen, men annars är det väl inte nåt.
![]()
I vilken lagbok står det ?? Jag åker absolut inte vagn i rulltrappor, är osäker om jag orkar hålla vagnen, men annars är det väl inte nåt.
![]()
Va ska ni egentligen med bergvärmen till? Iof.. Daniel är ju inte hemma o värmer kåken jämnt! ![]()
Ace of Bace? Roxett? Michael jackson?? Backstreetboys? var iaf de grupperna ja lyssna på.
Vårat ex dagis mailade ut via mail, satt lappar på dörrarna och sa muntligt när man lämna-hämta. Fanns inte nån chans att missa det mer eller mindre. Jag skulle bli ursinnig jag med om jag vart utelämnad sådär!!
Grattis felle!! =) Hurra på din födelseda!! =)
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!
ehhh.. vadå... det är väl inte nåt fel på min humor? vavavavava??
![]()
Säger det samma! Vad ska de som är bortåt 35 känna sej! Tänk på dem!!
Själv tror jag att 30 år är den gyllene åldern! Har inget emot att fylla 30. =) Men sen djävlar slutar då jag fylla år.
Jojo.. jag med !! =)
Tror du inte mej?
Min erfarenhet är att det är skit att vara arbetsökande här i stan. Man behandlas som om man är dum i huvet. Skickas på informations träffar hit och dit m.m Jag hade med mej Alexander dit och det var inte nån som sa nåt. Men kunde han va hos sin farmor så är det att föredra.
Skicka för fort..det jag gillar minst med arbetsförmedlingen är att dom är på en som en hök! Jag menar! man ska ha sökt ett visst antal jobb mellan besöken. Sjukt jobbigt! Och sen kräver dom att man (trots att man har barn ska kunna pendla till Piteå tex.. ursch! Får ont i magen bara jag tänker på det. Sen kräver de att man ska söka utanför sitt yrkes område efter ett visst antal dagar osv. Dom är inte till hjälp utan bara ligger på en som en hök.