• Peda

***Skelleftetråden***

..ehh..
    halå..får man veta om en timma typ när folk röstat ! =) Dessutom tror jag inte han vinner.. håller på han men tror hoppe hare vinner tyvärr.

xylifon skrev 2008-03-28 21:45:46 följande:
    hur gick det då i danc, van mi thony?
  • Peda

*lol* *skrattar helt hysteriskt* MALLE DÅ!!

maltazar skrev 2008-03-28 21:50:42 följande:
    Peda: haha haru tagi dumD på hallbänken? men då vet vi att den funkar iaf. bra vetandemen hmm äre exet hennes?
  • Peda

jaja.. what ever.. ja e den som e lost.. har tatt både dumD och självaste D på hallbänken. shitt.. dumD får ju plats bakom bänken... spagetti mannen..

• Peda

Alltså.. ni måste FÖRSTÅ att jag bara driver just nu! NEJ malle ja har inte tatt nån på nån bänk!! =)

• Peda

Äh.. folk har knullat på underligare ställen.. shitt. till och med jag som lever i halvt celibat har knullat... ja.. det kanske jag håller för mej själv! =)=)

maltazar skrev 2008-03-28 21:59:01 följande:
    Peda: ja du tar nog priset i underliga underlag iaf :P hahah
  • Peda

SÅG ni tinas slut nummer?? Jag har ändrat mej.. tycker hon ska vinna! FAN sån bra dans! tonys var också bra.. men fan tina e strået vassare!!!!

Mochride skrev 2008-03-28 21:59:18 följande:
    Har på Let's dance i bakgrunen, men tittar inte lika noga som i början. Vill att Tony ska vinna, vi får se hur det går.
  • Peda

Blir du så till dej att stavningen skiter sej mer än vanligt!?! *fnissar*

xylifon skrev 2008-03-28 22:05:11 följande:
    jag ahr iaf aldrig gjort ovannämnda snuskackt, det är emotmina principer!
  • Peda

Daniel har tagit henne skoningslöst medans hon sover.. så hon tror hon är ljungfru maria.. men säg inte att jag sa det!

maltazar skrev 2008-03-28 22:06:54 följande:
    xylifon: du har alltså fött 3 barn utan att ****** ? det va inte illa!
  • Peda

Åh.. lär mej. hur har du gjort??

Jag sörjer faktiskt att det är så fruktansvärt att bära fram barnen.. att ha dem däremot är ljuvligt!!

skrutteluttan74 skrev 2008-03-28 22:08:53 följande:
    INte jag heller...vet inte ens "hur man gör"...hahaha...Har tre ungar,varav två "blev till" då jag satt på  stolen...Den tredje ..hon....bara kom....och fort gick....men hur?? ja de undrar jag än...
    xylifon: jag tror dej.. alla gånger.. jag tillverkar barnen dårå, och sen adopterar jag dem till dej.. o sen när de är födda så adopterar du tebax dem.. deal?
  • Peda

Shyyyyy!! avslöja inte oss!! xylifon är trög.. men inte så trög..

skrutteluttan74 skrev 2008-03-28 22:11:59 följande:
    Nä,precis...det var ju nästintill "OSYNLIGT"  det Peda skrev...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***