***Skelleftetråden***
..ehh..
halå..får man veta om en timma typ när folk röstat ! =) Dessutom tror jag inte han vinner.. håller på han men tror hoppe hare vinner tyvärr.
..ehh..
halå..får man veta om en timma typ när folk röstat ! =) Dessutom tror jag inte han vinner.. håller på han men tror hoppe hare vinner tyvärr.
*lol* *skrattar helt hysteriskt* MALLE DÅ!!
jaja.. what ever.. ja e den som e lost.. har tatt både dumD och självaste D på hallbänken. shitt.. dumD får ju plats bakom bänken... spagetti mannen..
Alltså.. ni måste FÖRSTÅ att jag bara driver just nu! NEJ malle ja har inte tatt nån på nån bänk!! =)
Äh.. folk har knullat på underligare ställen.. shitt. till och med jag som lever i halvt celibat har knullat... ja.. det kanske jag håller för mej själv! =)=)
SÅG ni tinas slut nummer?? Jag har ändrat mej.. tycker hon ska vinna! FAN sån bra dans! tonys var också bra.. men fan tina e strået vassare!!!!
Blir du så till dej att stavningen skiter sej mer än vanligt!?! *fnissar*
Daniel har tagit henne skoningslöst medans hon sover.. så hon tror hon är ljungfru maria.. men säg inte att jag sa det!
Åh.. lär mej. hur har du gjort??
Jag sörjer faktiskt att det är så fruktansvärt att bära fram barnen.. att ha dem däremot är ljuvligt!!
Shyyyyy!! avslöja inte oss!! xylifon är trög.. men inte så trög..