Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

***Skelleftetråden***

ja men det blir säkert kul :)
    va ju till syrran i gbg i höstas, bara några dagar, men skönt bara det också.

Felicia6 skrev 2008-03-23 23:05:25 följande:
    Det är bara utanför göteborg, men har inte varit iväg själv på flera år så det ska bli underbart skönt. man kan ju umgås på ett annat sätt med alla där då man inte har med sig Jesper och Tony
  • maltazar

ja precis, samma sak här :)
    och det är ju som du säger helt annars att vara borta utan barn, mer fritt

Felicia6 skrev 2008-03-23 23:10:25 följande:
    Ja det förstår jag att du tyckte Ibland behöver man komma ifrån allting känner jag, och jag o syrran träffas ju så sällan :S
  • maltazar

Okej, men antagligen har du fått träffa de mindre lycksamma då. Eftersom inget symptom vuxit bort på någon av dem. Men det betyder itne att det inte kan hända.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-23 23:14:03 följande:
    Maltazar :  Oja,med tanke på att det är mitt yrke att jobba med handikappade så vet jag att det finns många olika funktions hinder.Sen är det inte bara ADHD , det är min bror och min makes ena bror.Sen handlar det om CP-skada, Asbergers, autism, med mera...Så nog vet jag att det finns mer,inget jag behöver aceptera,eftersom ja redan vet att det är så.
  • maltazar

aww, va härligt :)
    lite avis blir jag, länge sen jag va till syrran nu..
    hehe förstår att det inte kan ha vart så jättekul me Jesper där :P man hinner så lite annat när man måste natta i timmar..

Felicia6 skrev 2008-03-23 23:14:35 följande:
    Ja dom gånger vi har varit nere innan o hälsat på så har man vart tvungen att åka till syrran med Jesper på afton och sen tillbringa flera timmar att försöka få han att somna, och sen upp tidigt dagen efter och passa mattider och sovtider på dagarna osv osv osv.Denna gång kan jag gå ut på krogen utan att tänka på det, kan åka till ullared utan att bekymra mig om vart Jesper ska vara.. Vara ute halva nätterna o ränna hos gamla polare osv osv
  • maltazar

Lotta: nä, det blir ju svårt att fixa barnvakt. Jag åker nog ensam till syrran nästa gång med, annars blir de ju så att ska man göra något på kvällen får man göra det själv.. inte så kul kanske.

• maltazar

Lotta: ahh, tack :) misstänkte att det kunde vara något sånt.

• maltazar

haha, ja de hade ju itne vart dumt att få sprida snön på önskade ställen :)

skrutteluttan74 skrev 2008-03-24 00:15:07 följande:
    Ungarna vill ju köra skotern..så älsta jäntan sa till mej,att du mamma,vi kan kompromissa,du slipper snö på vägarna och altanen och vi fåpr ha kvar den på lägdorna så att vi kan köra skoter....Öhhh...aaaa...visst,kan du fixa de så...Men nä,hon kunde inte de...men iden var ju bra..Nä,nu ska jag gå mata henne(den stoa tösa ) med hostmedicin,här låter det illa vill jag lova...Så natti natti alla
  • maltazar

tja.. man kanske skulle satsa på att bli en Gud när man blir stor? :P

• maltazar

...eller skaffa en jävla massa fläktar/hårtorkar :P höhö

Svar på tråden ***Skelleftetråden***