Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

***Skelleftetråden***

jopp :) så ni planerar fler barn nu? hur gammal är minsta?

• maltazar

jo, det håller jag med om.. jag blir mer o mer sugen varje dag.. men då har jag ju ingen karl så jag får allt sjå mig :P
    hur många har ni tänkt er förresten?

• maltazar

okej :) Jo, det stämmer. Men han vill inte ha fler, iaf inte nu :/ Han vill först att Tindra ska va "självgående", så om 2-4 år eller något så kanske... :/
    sen vet jag inte om han är så sugen på fler barn med mig heller..

• maltazar

jo så tänker jag också, och han ibland... han är väl lite kluven.

• maltazar

nä förvisso inte, men 2 skulle jag vilja ha innan 25 iaf.. och det är ju bara 16 månader kvar :o

• maltazar

hehe jo verkligen.. men.. nu hinner jag väl kankse få klart utbildningen innan de blir fler barn, så på så vis är det väl positivt iaf :)

• maltazar

Kixi: oh, jag hade gärna kommit, men ska jobba innan hockey'n på lördag.. så det är fullt upp då :/

• maltazar

gränsen mellan skeå/rfors kommun går ca 2 mil söder om lövånger :)
    så det är en bit ner

xylifon skrev 2008-03-12 22:28:36 följande:
    ok.. svrttjärn då..? eller det ligger ju närmare oss.. hmm.. men gränsen går väl typ där någerst? går vallen barnen skola i bureå?
  • maltazar

nej, men visst går gränsen söder om vebo...

Jessica1982 skrev 2008-03-12 22:42:10 följande:
    Svarttjärn är Skellefteå. Gränsen till Robertsfors går strax innan Vebomark vid byn Brände. Tror Vallen barnen går i Vebomark eller Lövånger.
  • maltazar

xylifon: knäppt.. men visst kan man ändra det, iaf på vissa ställen, då man beställer.. då må du väl kunna ange bureå..

Svar på tråden ***Skelleftetråden***