Inlägg från: madigan |Visa alla inlägg
  • madigan

***Skelleftetråden***

kobra skrev 2008-04-06 21:05:08 följande:
    när mina äldsta var runt tre så började jag nattläggningen runt 19 iallfall, men de har nästan aldrig kommit till våran säng heller..mina äldsta tjejer är i säng runt 19.30..på helgen får de vara uppe längre om de vill..
    ok
    min 12 åring lägger sig 21.30
    min 10 åring lägger sig 21
    min 3,5 åring lägger sig 20
  • madigan
    kobra skrev 2008-04-06 21:06:30 följande:
    ge gubben järntabletter, så han blir piggare..han verkar ju han nån vitaminbrist om han måste sova bort kvällarna
    han e gammal
  • madigan
    kobra skrev 2008-04-06 21:08:30 följande:
    100 år eller
    Typ...nä men 46..snart 50
  • madigan
    kobra skrev 2008-04-06 21:15:27 följande:
    ähh byt till en yngre hahahah
    nä han är kanon annars......stark...snäll....bra på matte...vet mycket.....duktig med blommor.....super i köket...har alla recept i huvet.
    Jag tar livet av blommorna..bränner maten....vet inget...kan inget...
    *moohahaha*
  • madigan

nu har jag bara 1 dag kvar att jobba och går in i v 32 imorron..hua

• madigan

Jag ska till min bm den 29 april är inte de lite väl sällan eller?
    Men å andra sidan så är alla mina värden kanon. Kanske beror på de!

Tack för era tider. Min flicka läger sig sent med andra ord. Men vi har testat med 19 och vid 22 då har hon sovit färdigt och de går ju inte alls vägen.

• madigan

Föräldramötet om klassresa så kom dom fram till följande:

Föräldrarna som var på plats bestämde att det ska läggas en terminsavgift på 200 kr (ungefär 50 kr i månaden).

• madigan
    kobra skrev 2008-04-07 08:42:05 följande:
    madigan, hon tror väl att hon sovit färdigt vid 22 men det är nog där ni måste vara bestämda,.att hon ska sova vidare i sin säng
    självklart är vi de, men nu när hon läggs vid 20 så vaknar hon vid 2 istället.
  • madigan

*väntar på att öron-mott ska ringa*

• madigan

min gube han går med raggsockar och dubbla långkallingar, dubbla tröjor och svettas som en gri, men tar han av sig så fryser han. Han är inte sjuk..har alltid vart sån.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***