Inlägg från: madigan |Visa alla inlägg
  • madigan

***Skelleftetråden***

Annamus skrev 2008-03-26 21:55:10 följande:
    Madigan: Jag vet inte om det går med Skebo, men när jag flyttade från en lägenhet i Pitebo fick jag i alla fall dela upp kostnaden för tapeterna som jag var tvungen stå för. Jag lovar att ni tjänar in den summan i längden. För rackarns, ingen människa har väl råd å bo på Erikslid!!!
    Ja okej...men vart ska man flytta då?
    De får inte vara för långt borta eftersom vi inte har bil.
  • madigan

vad sjutton är det med bebisen ikväll då?!
    Känns som de är nån tävling i magen " kicka så många ggr på så kort tid som möjligt"

Jisses amalia!!!

• madigan
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-26 22:16:48 följande:
    Jo men kom ihåg att även kika på och höra dej för på den privata marknaden.Jag ska ta ett ex.ett av mina syskon köpte ett hus...dock i Jörn-där jag inte vill bo,för att jag har gjort det som "barn" så att säga...privat på avbetalning, 20-000:- för 7 rum och kök.DÅ vart det lixom värt flör dom att skaffa en bil och åka buss resten.För det går ju ett par bussar...Nu säger jag absolut INTE  att ni ska till Jörn..Men de finns ju sånna människor överallt som hyr ut eller säljer ut hus och lägen heter på avetalning, och så vidare....Så kolla alla möjligheter, MEN flytta inte föräns det känns bra i magtraken
    Nä okej..min man vill till Boliden..jag vet inte....på jobbet tycker dom att döden har slagit till där när dom kör förbi där.
  • madigan

jo vi handlar ekonomiskt och kollar billiga priser och reklamen.

• madigan

bcsvensk:

Skolan i Boliden är inte fräsch....känner en som bor där och hon tycker skolan är jätteskabbig.

• madigan

vi har en ganska bra granne åxå i våran trapp. Hon bjuder på fika och min lilla har fått grejor av henne...fleecefilt,kuddfodral och en sparbössa.
    Hon har en bekant som har en son och dom har de inte så gott ställt så hon handlar till pojken på kupan. Tänkte tvätta upp lite killkläder som jag har och ge till henne så hon kan skicka till dom.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***