***Skelleftetråden***
i mina trådar svarar jag på allas inlägg :-P där är det lite standard
i mina trådar svarar jag på allas inlägg :-P där är det lite standard
nää, det är ju din tråd, ditt jobb :-P inte tror du väl att jag ska göra ditt jobb då får du komma o sköta alla mina trådar
detta är tråden för inbördes beundran, men du är ts så ditt ansvar ju haha. det är bara att du sitter här dygnetrunt o svarar på alla inlägg, hör du det nu felicia!
ja, det var ju det då. hur går det med det där förästen, ger det något eller är det messt bara trötthet och tröstlöshet just nu?
ja, det förstår jag att det är roligt då man ser resultatet. men hur blir det sedan då då du nått "målet" fortsätter man inte bara att gåner då eller får man nya kostråd för att hålla vickten eller? jag har inte ricktigt fattat allt om den där operationen, vet dem som har gjort denmed sabbat genom att äta för mycke, vet en som har gjort den fleraggr. man måste ju vara ganska fokuserad för att orka ståemot alla frestelser.
felicia jag kommer ine in på din sida så jag kan inte se dina bilder. :-/
ok, om det är saker som man frågar som ingen vet svaret på, men jag har ju pratat om samma sak som alla andra men ändå svarar ingen
marit har ingen msn och ingen dator och vi träffas grymt sällan irl. men får väl prata med henne på annat sätt. får klura på nå. men lite tråkigt då tråden är ricktigt död på dagarna att man inte får prata med varandra då :-/
kobra: jo hon jobbar på dagarna
haha peda, gör det du.. räckupp handen så säger jag till då du får skriva
haha
hmm.. jag kanske inte bör prata med dig häller kom jag just på :-/
du ped, kasnke jag ringer dig också så kan vi prata här på msn, bd och i telefon, har du heddsett så kan vi skika sms samtidigt också
jag kan ta min lapp o kmma till dig så sitter vi bredvid varandra samtidigt, det blir jättebra
eller så kasnke vi skulle må bäst av att aldrig samspråka igen
kobra: jo jag förmodar det, hmm.. hehe, jobbigt om hon är tex tandläkare, då missköter hon nog sitt jobb gasnka grymt :-P