***Skelleftetråden***
klart peda har fött barn, hon har ju två st. som sagt föda demska man altid även om man inte gör dem, men hur man föder dem är ju lite olika :-P
klart peda har fött barn, hon har ju två st. som sagt föda demska man altid även om man inte gör dem, men hur man föder dem är ju lite olika :-P
haha.. nää. jag är inte S för även om jag har självdistans så tycker jag no inte fullt så illa om mig jsälv ändå
men snitt är väl o föda o.. föda med snitt heter det ju :-P
om du snittar utan bedövnning så :-P
nu ska jag iaf lägga migs ak o jobba land alla tidningarna i morgon. o om ni inte är tyssta nu så ska jag skylla allt på er i morgon då alla är arga för att NI har trächat tråden. osså är ni tysta i mogon på dagen då jag jobbar för jag orkar inte läsa allt ni skriver .-P
visst sa jag åt alla att gå o läggas ig då jag gick igår.. urs o fy nu bllir jag ju sen til jobbet som var tvungen att läsa allt ju :-P
vad bra felicia
skulle haft så jag kan se dig på bd också
nu är nni knäpptyssta idag o inget skitsnack om mig nu peda, det går ryckten å stan att du pratar bakom mina inlägg :-P
wilmersmamma: finns på alla afärer som sälger skor
ska han ha stövlar så fins det gasnak söta på obs, han är ju så stor så han borde kunna ha samma storlek som ilon
men maxi har skor också
jag köper oftast på skoafärerna i stan, de har ju lite roligare utbbud
wilmersmamma: dom är jätteducktiga på skoafärerna att mäta foten och skon, dom hjälper till om man ber dem. jag tror att alla på skoafärerna i stan är supertrevliga, jag ahr åd aldrig mött någom som inte varit det
ok, felicia, jag ska försöka göra det på bd
madigan: min karl jobbar också i skogen
fast inte åt samma "företag" skulle jag tro
då vi skulle få ilon så va han på gränsen till norge och körde så det var ju tur i oturen att jag blev sjuk så han blev tvungen att kommahem innan, annars hade han missat förlossningen :-/
madigan: vem kör han åt, eller är han egen?
jaha ok.. trodde han körde skogsmaskin
då vet nog inte daniel väm det är