• Peda

***Skelleftetråden***

Vi åkte på en klassresa med klassen i sexan. Då sparade vi sålde vi saker och samlade in pant flaskor och hade även månads peng eller vad det var.. Som barn var jag överlycklig att få åka tesammans med mina klasskompisar i slutet av sexan

Nu som förällder vet jag inte. Är inte där riktigt ännu heller. 200:- per termin blir 400:-/ år per barn.. o 800:- för två barn. mm.. det är ju helt klart massor med pengar.. Inte så roligt när man han 3-4 eller fler barn.. mkt kluven dära.

• Peda

Jo. Min hy e as dålig så det funkar inte med sämre märken helt enkelt.

Felicia6 skrev 2008-04-18 07:53:17 följande:
    Peda, vad olika det kan vara, jag tycker oriflame är väldigt bra Och har många runt mig som oxå tycker det Men det är väl olika frn person till person vilken smak man har, vilken hud man har osv Haha, jösses. jag la ut lite gamla kläder på tradera och tänkte att jag kanske kunde få 2-300lr nåt för dom iaf.. jag fick 1600kr!!
  • Peda

Nej så klart inte ! =) Men min hy fixar inte oriflame! Tyvärr! För det är billigt ju!

Felicia6 skrev 2008-04-18 09:47:59 följande:
    Peda, fast det behöver ju inte vara sämre märke generellt bara för att nån hudtyp inte kan ha det
  • Peda

Torr hy innan du smörjer dej och sen är den fet innan det är kväll?

hally skrev 2008-04-18 10:08:14 följande:
    Felicia6: Va skönt det måste va. Själv skulle jag behövt gå ner 10 kg, men det går visst inte...de har nog vuxit fast =/Har Oriflame någon hudkräm för fet & torr hy?En kvinna jag frågade på en butik här i stan sa att jag omöjligt kan ha både torr och fet hy samtidigt, men jag har ju det.
  • Peda

Ja hörrudu det är konstigt att jag som är halvt i branchen inte hört om det !

xylifon skrev 2008-04-18 18:02:52 följande:
    jag säljer ju superbra, värdsledande smik jag det är super bra. ett av de tre största märkena i världen
  • Peda

Nä men seriöst bruden! Nu va ja över elak! Men jag har jobbat med Joe Blasco enbart! =) Och det är ett tag sen. E som sagt inte make up artist.. bara mkt intresserad ! =)

xylifon skrev 2008-04-18 18:02:52 följande:
    jag säljer ju superbra, värdsledande smik jag det är super bra. ett av de tre största märkena i världen
  • Peda

Gå in i min BD o kika på dagen !! =) Du får inte bli lessen !!

Lillhjärtat04 skrev 2008-04-20 01:09:14 följande:
    Ingen som är vaken här? Själv så jobbar jag natt så jag har måååånga timmar kvar
  • Peda

Hallo brudar! Nu är det Tupper Ware på onsdag hos mej 19.00 Alla som känner sej manade är välkomna ! =) Säg till i inkorgen min bara så ja har nog med fika ! =)

• Peda

Snygga luckor madigan! Personligen älskar jag EK !! =) Har det i mitt kök med.. eller vårt så klart =)

Svar på tråden ***Skelleftetråden***